Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Ny garage - forslag er velkommen

Tags:

(permalink) Freedom Camper Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Birke:

ja den har jeg også hørt - så for mig at se gælder det om - foruden at passe på kuliltene - at sikre sig at grundvandet ikke lige pludselig står i graven...

Selvom jeg er i tvivl om hvor meget jeg vil bruge det synes jeg stadig det er interessant at lave..

-------------------------------------------
T2 1978 Westfalia Berlin
Automatik
Taiga Grün
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Mht stilen - er det lige nøjagtig der en arkitekt giver bonus.
Han tænker kreativt - og bruger materialer du måske slet ikke har tænkt på.

I vores område har en gut fået lavet en garage med et væksthus til palmer citrustræer osv. i hjørnet. Det ser vildt fedt ud. Udefra ser det ud som om palmerne står i haven og inde i garagen ligner det at bilerne holder i "junglen".

Skagenmorgenmad lyder da fedt

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) KristianK Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvor meget må du bygge mere på grunden, for mig at se er det i et villakvarter, så du skal være obs på bebyggelsesprocenten, som jeg var inde på tidligere.

Mit forslag er enten samme stil som huset eller noget mere minimalistisk, evt. med paptag på listetække. Stålspær giver dig de bedst pladsmuligheder og mulighed for at udnytte til kip. Det kan jeg ikke se hvordan det skal kunne lade sig gøre med helvalmede gavle. Eternit på klink (hardiplank) fåes idag i forskellige farver, eks. antracitgrå og når nu det er et nyt hus så kan der som Gustav er inde på med fordel anvendes materialer som ikke er af samme materiale som huset. Grunden skal jo heller ikke domineres af en garage, det er vel huset der skal være centrum for jeres og andres øjne.

(permalink) t2Finn Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Kartofler sælges i Stevenstrup hi hi (du må lige sms adressen)hvis jeg skulle komme på de kanter. Så er det derfor vi ikke ser dig for tiden i Kalø bla.

-------------------------------------------
(Er du fuld så tag bussen hjem)
T1 splitbus 1967 1.6 L
Vw Polo 2013

Reply

You must log in to post.