Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
Kørt den hjem fra bustræf, hvor den var nede at møde andre busser hele weekenden. Den var også lige omkring Alt med Hjul i Otterup, nu vi var i området. Super weekend, ca kørt 450km
Har vasket vinduerne... Og monteret rustfri bagpotte... Smurt viskertrækket op igen... Fikset låsen i førerdøren... Poleret fælge og bagpotte... Monteret original tændingslås igen, efter at have fundey de originale nøglet... Og hældt et par dråber olie på... En ikke så dumt endda :D
en gang olie skift og fået lavet min forsikring om så den er veteranforsikret selv om den ikke er historisk korket dejlig ;)
har lettet min ghia for flere kilo spartel den er fra usa og ikke rusten det er bare de er ikke så skarp til få døre og klapper til pass?skal skift dorn i døre hængsel og den skal rettes(paintless dent removal) og tin til sidste
Monterede Compu-Fire, elekronisk tænding på min 1600 enkelt portet motor.
Tog 5 kun minuter.
Lækkert :-) ikke at skulle tænke på dårlige platiner
Kørte den til Kalø (igår godtnok). Hyggelig tur
Købt 136hk motor
Fedt..:) Allan
Og lækker vogn reneklat, spiller det så bare nu..?
har efter div rensninger af karburator stille tænding igen og igen og igen og blevet pis sur på den gamle spand
fået bob til og gå i tomgang igen det vidste sig og være det sidste jeg kunne komme på en helt ny tomgangs ventil der ikke duede mere ? og en knækket ledning
har inden for den sidste uge været ved og sælge den i raseri hehe men køber sprang fra det er jeg glad for nu :-)
Modtaget min 56 ghia... og kan kun sige at den er slet ikke som jeg fik beskrevet altså råden.. den er aldrig lavet ang plade arbejde og sder skal laves fof ca 5000kr .. :))))))
Prøver lige at ligge op igen
Kr. 5000,- i plade arbejde er da ikke meget
Hsr haft bussen hos læge idag, diagnose: der render 86 heste rundt inde i den.
Sat ny hastighedsrekord i bussen... og dermed straffet den, så den virkelig ku lære det! :-)
nej hvor er den flot bare mangler nogen andre hjul hvad med de her som brink synes er flot ? og passer til bilen ?? mvh neil
fyldt gamle vægstykker ind bagi og smidt flere tommer flasker om i papkassen
nej tak neil :)))
Skiftet tændrør og nusset lidt på motoren idag
Købt en bay - så de andre ikke bliver ensomme.
Tørret vand op i førerkabinen igen igen, efter "safari-indtrængen".
Givet den nogen flere kilometer i regnvejr.. Fedt!!!
Monteret sprit nye Golf V sæder i jagtvognen - ser frem til sommerferie on-the-road