Kørt i min militærfarvede jagtvogn til arbejde imorges. Det får folk i morgentrafikken til at glo en ekstra gang.
V-MEK in a VW 181.
VW 181 1976 Driving.
VW 181 1974+1977 Idle.
Kørt i min militærfarvede jagtvogn til arbejde imorges. Det får folk i morgentrafikken til at glo en ekstra gang.
Hmm 67Pickup liggende Porschekøling hvis ikke jeg tager fejl. Syntes at det er et af de fedeste typer køling.
Korrekt
Jeg læste din projekttråd igår, hvilken gearkasse kører du med, den er da noget langgearet?
Sænket den lidt i bag, ordnet defekt horn, sporet den og lavet elektrisk sprinkler.
Fået min nye 2L i min 68 Westy justeret og rullet.
113,5 hk med varmekasser og single quiet pack.
Fortsatte med 45 dellortoer.
Kører fantastisk, var lige oppe over 150 km/t, det er ok, men mere vigigt: trækker rent fra bunden i alle gear, især bakker er nu ligefrem sjove at tage i 4 gear.
R.
091 gearkasse med store rulle bag (ca 6% større rulleomkreds end orginale dæk) for at sænke omd når jeg køre, men det har også gjort den tung at trække. Til gengæld er den super fed at Cruise i og stadig en fornuftig benzin økonomi. Jeg ligger på 8,2 - 9,4 km/l alt efter højrefoden, og den er tung. Ligger på motorvejen med 120-135 km/t på nålen og det er ca 115-125 kmt på gpsen. Du skal være velkommen til en tur en dag. Det gælder forresten alle der har lyst. P
Ja, sådan en 091 (aka 6 rib) er klart federe at køre med end en 002 (aka 3 rib)
Kunne godt mærke at jeg skal have større bagdæk på end de 185/65 15" som er der lige nu.
Hvad størrelse kører du med PeterW..
R.
225/50-17 bag og det er helt klart en super fed gearkasse. Du må prøve en tur en dag. P
Og lige en ting til. Der er også lavet gearkasser til 1700-1800 type4 og de laver gearet end en 091 men højere gearet end en 002. 091 er nogen af de sidste fra 2,0l.
nu var det godt nok i onsdags, men vaghenrik satte nye manifoldgummi på, vaskede min olieklump, satte ny simmering ved svinghjul i, justerede ventiler , satte nye tændrør i , skiftede udstødning, fjernede defekt termostat og jeg satte seler i, nye gearskiftebøsninger, nye benzinslanger om tanken og nussede den lidt under hagen.
resultat: ny bil - intet mindre -- larmen er mindre og den kører smooooth
tak henrik!
Jeg har fundet fejlen, så nu sætter den ikke ud når den får gas.
Kiggede efter flere heste.. men fandt en mus.. aarrgghhh .. den har boede i bilen længe kunne man se.. så den har noget været med ud og cruise et par gange..
Overvejer at installere kat:-)
Henrik, er det sådan en norsk teltvogn? Lillebror eller noget i den stil?
fjernet maling,bondo og buler svejst og det er 1 dør? men de bliv næsten nos til kigge på skal næsten hænges op i stuen.1956 dør som kunst
Har været ude og lufte 59eren til malmø og fået gjort ghia klar til svejser.... ps neil dine dører er fantastiske og super job
slebet bussen med skurepulver...
Synet min oval :-)