Tja tanket op....... Det er først imorgen det rigtig rykker. Kommer med opdate om et par dage....
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
Tja tanket op....... Det er først imorgen det rigtig rykker. Kommer med opdate om et par dage....
har sat en god gammel road-star stereo radio med bånd sku sjov med sådan en der viser kanaler med lys dioder den har sku nok været dyr engang og hævet forbro det hjalp jo helt vildt så nu er den morfar og køre i det er jo rart nok
Antenne..?
Ja jeg har gået lidt rundt om bussen og sparket på dækkene, sidet på sædet og drømt om at den snart kommer ud og køre..:)
Trump så dug ved hedehusene mod reerskel igår...:) mega flot dobbelt doka du har dig der..:)
Ja det var jo godt nok igår, men der havde jeg ikke tid til at sidde herinde og skrive :)
Men jeg fik betalt afgiften og hentet plader, også var det ellers bare ud og køre hele dagen og aftenen :)
Christian.
hvad måtte du betale og hvor lang tid tog det før du kunne hente pladerne fra du søgte om afgift ???
Dennis: Vær sød at få caps på foran. Det ser fattig ud på den pæne bil.
KH ham der syntes brm klæder alle biler :-)
Har kørt den til træf med mindst 1000 andre biler.
Har fået SAFARIIen færdig efter mange timer i skuret:)
Har sat lidt flere klassiske vw stumper på end originalt:)
Morten så står den og sviner med olie i den nye indkørsel..... Håber du får så meget skæld ud !
Jeg har smurt noget mere grunder på bussen.... Nu er den meget grim og ikke kun grim ") fedt....
Micha - jeg måtte betale 7.125,- og der gik 14 dages tid :)
Så nu er den langt om længe at finde på de danske veje :)
Christian.
Man kører de forkerte biler, hvis der ikke er olie på fliserne;)
Den er blevet flot Morten :o)
Morten03: I know, men problemt med de gl tromler er et koppen stikker for langt ud så der skal åbenbart noget adapter på?
Tak for det. Der er også brugt mange uger i mørket på den:)
Når så blev det dagen efter værket. På bussen blev der nusset lidt med sproringen, ikke meget, bare nulret lidt. Og nu køre den pisse fedt. På min bobbel blev det lavet huller til fyr med recirkulering, efterset kaburator og justeret da den ikke gik okay, og blev næsten færdig med at skifte forbro. Så den er også ude og køre i næste uge.
Har synet bussen. Ved en nybegynder..
Inspireret af besøg af pedant peterwings.fik jeg smurt hele undervognen igennem med fedtsprøjten, derefter skiftet hjullejer foran.
Og tak for besøg samt kørertur, hyggeligt.
lavet visker træk og renset karburator og nu kan den den ontelynme stadig ikke gå i tomgang igen igen så har overvejet og køre lortet til skrot :-)
Tja min bonus søn ville gerne låne bobbelen, så han har været med på værket og skruet type1. Han har lært at svejse mm. Så vi fik samlet forbroen, monteret fyr, varmeslanger mm på motoren og skiftet anker i viskermotoren.
Han skal jo indoktrineres.........