Baytanisk have? :-)
Kørt hjem fra Tåsinge med den.
Hye
Jeg har købt en t3 syncro 4WD 2.1 L som skal stå sammen med min t1 så den ikke skal stå helt alene hi hi (En sommer og en vinter bus)
Dualbusser med hybridkøling? De skal nok blive go'e venner. Finn jeg har fundet en kuffert, der matcher din bus. Var det noget?
Måske ? kommer du til Kalø på tirsdag så tag den med så ser jeg lige på den
Satser på at være rask til Kalø/tirdag - skal nok ta' den med! ;-)
jeg har klappet hele vognparken idag og forsøgt og sælge den ene af dem, da de jo fylder godt i skala 1:1
Jeg er pavestolt over min vogn. Bare kørt godt hele weekend med min kæreste ved roret, da jeg har kørselforbud(skal jo til træf!!) Begge damer har taget det i stiv arm, så lillebror og jeg fulgte bare med :-)
Jeg har bygget det meste af den foreste del af træskeletet på mit hemmelige projekt ;)
Kigget bagbremse på den, efter den sagde klonk klonk klonk ;0) Nyt mont.sæt i morgen, så skulle den være klar igen :0) Tak for hjælpen Curth !!
forleden rensede jeg forsædet for muselort mm, satte mig ind og checkede koblingen, den føltes rigtig, trykkede på bremsen, der var modstand, pressede speederen ned, kablet var helt, og bevægede sig, så sad jeg og tørkørte i et kvarters tid mens jeg glædede mig til at komme igang med renoveringen..
Shopper dele til min Squareback og prøver at holde det hemmeligt for de andre biler så de ikke bliver misundelige :-)
Har dog også købt en flot gave til Notchen :-)
Hmmm, er jeg den eneste der får andre tanker ved ordlyden.., kørte en god lang tur i hende. he he.
Altså gutter, det er en bil vi taler om..,
Peace, love and understanding to all.
Jeg har sat min Vokaro ud i den friske luft. Den har lige stået 10 dage alene i min garage. Mens jeg var hjemmefra. Jeg har dog kunne se til den via overvågningskamera. Og så får den lov til at komme med til Lyndby krat i morgen
Ingen ting.
Forventer at vaske og pudse den senest Tirsdag, da vi skal ud og køre med CW.
Begge babes har fået frække overtrækser fra justkampers på ;-)... Nu kan jeg til gengæld trække den lidt med at få ordnet taget på carporten...
har skiftet bremsecylindre bagpå, justeret bremser og ellers bare gasset den godt den elsker at høre sig selv brøle.presset den til 170 kmt (vw spedo)dejligt med lidt medvind på de danske motorveje
Skal vist lige ud og checke om vognen er klar til Kalø i aften og muligvis montere den bambus-bus-hylde fra Kloink van der Fuck under instrumentbordet...
Har idag:
Pudset den efter en våd tur til Kalø igår..
Sænket den ca 10 cm bagi.. Low and slow..
og selvfølgelig kørt en prøvetur i den..
Dejligt..
Har købt en spand, som også er en grill til hende - Så skal vi ikke døje med engangsgrill på anhængertrækket næste gang :-)
Thomas; De hylder er ikke fra Klonk Van Da Gonk, de er fra Karmann Konnektion :-)
Nå men jeg har taget alvorlige spadestik i retningen af at få Squarebacken toldsynet inden længe. I dag har den fået de grimmeste standard stål fælge på der findes i kongeriget. Next up er tjeck på horn og blinklys og så er hun klar til syn efter den obligatoriske RDS radio er blevet monteret :-)
renset sædeskinner og savet i en lem