Skærme ???? Hvorfor nu det ?
Skærme ???? Hvorfor nu det ?
EB nej. Gps? Hvad er der nu i vejen med en sekstant? :-D
Det var en mini globus han havde i bussen :-)
Fik skiftet støddæmpere på min buggy.. Olie for Koni bag.. tog 20 min i alt at skifte de foreste og ca 5 timer at skifte de bagerste :-( LORTE BOLDTE og mange på ordentligt værktøj... + nyt speederkapel og et T-t til min olitryks måler..
Bestilt ny udstødning, og lidt småting som mangler... og ellers prøvet at rydde lidt op i garagen, så man kan være omkring hende når posten kommer med stumperne..... Og så skal vi ud og rulle....
Hmm. Mon der snart er plads til mere?
En lille hest, en ketsjer, ski, radio flyer, kufferter, fuglehus......i Køwenhavn er der en bliktud der kører rundt med et lokum på hans biler....var det en idé ?
Hmm. Hellere skide på taget end...
Erik, du overså min Portaboat, påhængsmotoren, de 2 årer, symaskinen og den gamle støvsuger. Jeg mangler da forresten en guitarkasse og en minicykel
Fik lige pyntet lidt på dem lille blå... :-)
nye rustfri øjnskygger, ny solskærm, nye sidespejle, vasket og poleret.
så blev hun fin :-)
Thomas ; Husk en græsslå maskine af den analoge slags :-)
Fede billeder Thomas. Din Pårsche er blevet super hård !
snakkede med en mulig køber af v-roden... så nu må vi se...
Den anden aften fik jeg sat de nye spejle på.. Dejligt med spejl i h. side.
Næste projekt er at få lavet min Cosmic´s klar.
Whauu den er flot Riisager. Den bliver super sprød med Cosmics
Tak tak.. Det håber jeg også. Har det 5. hjul til polering (reservehjul). Når det kommer igen, så ryger de til maleren. Bliver spændende..
kirk gud hvor er den smuk din porc er sku forelsket har ikke set en så lækker før er vild med den
Er lige kommet hjem fra camping tur i Westyen, 2 voksne, 2 børn, og 2 hunde, fedest, nå ja også 4 venner på besøg igår, masser af plads i såen en slæde.
Turen gik til mols bjerge, nærmere bestemt, Kaløvig, kanon sted,
Lars
Ja nu har konen og jeg gået i flere år og har haft dårlig samvittighed over at vores kære bobbel der har transporteret os i mange år trofast, bare har fået lov til at stå og ruste fra hinanden.
Men blev så enige om at nu kan vi ikke klare at se på det mere. Så nu skal den til at blive vores hverdagsbil igen. Koste hvad det koste vil.
Så vi har sat vores nuværende bil til salg. Og så går pengene til et godt formål. Nemlig vores kæreste bobbel. Så ud med det moderne og ind med vores trofaste Tøffe igen. Ikke fordi at den nuværende ikke er trofast. Men vi savner sgu at rulle i Tøffe.
Men hvis der er nogen der mangler en god hverdagsbil så bare kom og køb. Vi vil ha' luftkøler til daglig igen ;-)
http://www.guloggratis.dk/bmw/520i/annonce/7930851
Men det er hvad vi har gjort for vores VW i dag
Har fået købt pladen til mit ur,der skal monters til højre for speedometeret....eller ikke det helt store
Vasket vognen, striglet hesten og købt træk-ruder...
Har været hos maleren ìg fået epoxy grunder på bunden derefter gummihud og så koksgrå farve med silkemat klarlak såå det blir lækkert til sommer når jeg kommer i en totalt renoveret bobbel der har været forsomt i mange år
Har aet 2 fjerde dele af vognparken med lidt TLC. Meget blev iværksat, kun lidt blev fuldført.
Smidt den over i hjørnet så der kunne blive plads til en mere....
fik kørt en lille test tur..