hængt endeskiven at et tørt gammelt rugbrød op på væggen og fyldt gulvet med skrammel...
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
hængt endeskiven at et tørt gammelt rugbrød op på væggen og fyldt gulvet med skrammel...
Og det er den gode endeskive :-)
Vasket, pudset og poleret. Og derefter fint sat ind i sin helt egen garage hvor den bare står og venter til der bliver fint vejr. =) Og den har self. fået sin fine dyne på så den ikke fryser eller bliver støvet.
jeg har fået fjernet de grimme løse hvide dæksider , som sad og gnavede på dækkene.
2 nye håndbremse kabler, og lidt justering af bremser! Så nu kan den sku osse bringe de mange hk. til standsning.....!
Jeg har skilt min motor på min bobbel ad, og er ved at gøre den fin :)
Har hævet GTV´en en anelse foran, så den nu kører endnu bedre!
Monteret ligklæde i kabinen og DOBBELT kopholder ;-)
Jeg har lovet bayen at den nok skal nå at blive vasket en gang i år :)
klappede hende og overvejede at tag mig sammen til at vaske hende, for det trænger hun godt nok til . men det bliver ikke i dag
tog begge biler med til træf i det dejlige danske sommervejr :O)
Fik lige lavet en tagbagebære, som kan monteres selv om jeg ingen tagrender har.
Der er placeret 4 antiskrid klodser i hver sit hjørne og som der ses er de trukket ned med virerspænder som er hægtet fast i 2 ombukkede 2mm "pladekroge" den sidder super godt fast.
Jeg har kigget ind til dem allesammen, drak en kop kaffe, mens jeg tænkte på alt det jeg burde lave...... Og så kørte jeg hjem.
du har vel lavet tingene færdig så de er klar til montering :))))
Næ.... Jeg prøvede, men de ville simpelthen ikke slippe mig ind!!!!
Bobby Green: Kan du ikke lave nogle flere billeder af din løsning? fordi jeg står med samme problem stilling.
Overvejede at lave 2 huller i taget, for at spænde den fast (selvfølgelig med pakninger osv..). da tagbagagebæren alligevel skal sidde der permanent. og så en løsning hvor man kan komme "gummi propper" i hullerne, hvis jeg kører uden.
Men synes alligevel at 2 huller er en stor operation eller indgreb..
Har kørt rundt i flere år, men en midlertidig løsning, hvor jeg trak et bånd gennem vinduet el ved dør-tætnings-listen og så fast gjort den på indersiden. Men det er egentligt ikke holdbart i længden;)
Jo det kan jeg godt, men det bliver først imorgen med lidt foto.
Min gamle rust bus ser ud til at hygge sig :-)
Næ... Den står såmænd bare og falder fra hinanden, det er da til dags dato den mest rådne bus på plader jeg har set....
Mens jeg stod og kiggede på den forleden, så faldt sideblinket helt uprovokeret af. Som om den sagde "nu gir jeg sgu op "