Tja... det er så ikke mig der er syns mand jo. Anyway....hvis der er nogen der kan redde den, så er det jo dig.
Tja... det er så ikke mig der er syns mand jo. Anyway....hvis der er nogen der kan redde den, så er det jo dig.
Seriøst ??!! Faldt det bare af ?? Sejt :)
Har du givet den lidt psykisk førstehjælp eller er der brug for psykiatrisk assistance ??
Nååå ja og så har jeg kørt i den gule boble som jeg gør hver dag ..det kan den så godt li.
svejset og slebet mit walkthrough med sikkerhedssele montering færdigt og fjernet den sidste rest fra mellemvæggen.
svært at se, men det er faktisk blevet rigtigt pænt... og så får jeg trænet mine svejseevner og lige nu endnu mere mine slibeevner..:-)
Ville have vasket jagtvognen, men en eller anden tumpe havde glemt at slukke radioen så der var ikke mere guf på batteriet. Så den fik lige et par kabler og så en god kører tur med højt musik.
Så den blev ikke vasket denne gang.
ikke så meget mangler skæreskiver og slibeskiver , men når de er købt får den gas
Fik i sammenarbejde med Søren lavet et sæt fede brede 356 fælge som ska sandblæses i morgen og males i morgen aften og dæk på lørdag så der sku det hele spille og se lækkert ud ;0)
Bobby green:
Super løsning det ser holdbart ud.. de bukkede pladekroge, er de 100 % hjemmelavet?
Og hvor har du opstøvet de skridsikre gummi ender? lige en erfaring, det er meget vigtigt, at de er 100 % skridsikre. Jeg havde også monteret noget jeg troede var skridsikker, men det har alligevel sat sine spor i lakken. Men det hjælper også at få noget bagage eller vægt på, det hjælper med at holde den nede...
men tror helt sikkert jeg vil efterligne din løsning, takker for billederne:)
PS. egentligt utroligt hvor meget min bil ligner din.. samme side spejl, ingen liste, tagrender osv.. Min er bare brun, soltag og så er mine døre lavet runde i hjørnerne, det giver lige det sidste finish...
så kom mine hjul fra sandblæseren der desvære brændte mig af i weekenden men tilgændgæld var det klar i dag mandag er super tilfreds med resultatet nu skal jeg bare finde på en farve til dem
til min cream hvide bobbel
Så skal de vel være samme cremehvide som bilen ?
er bange for det blir for ferskt med hvid bil og hvide fælge når det ikk er en stor Audi eller bimmer med 22" :)
gik lidt med iden om og få dem malet dem champange farvet eller noget andet med go kontrast til hvid , men er på bar bund ang farve ..
har altid syntes det var rigtigt flot når fælgene matchede bilens farve :)
Måske du kunne lave en prøvefælg og male i den farve du havde tænkt dig, for at se hvordan det ser ud?
tja går med iden om og få dem malet røde og så hvide dæksider på det hade jeg før i tiden syntes bare ikk det så stilet men det meget "nuttet" men vil gerne have et frækt lidt klassisk look
gik os med tanken om en fed mat farve bilen sku gerne omlakeres her til vinter så søger osse lidt en farve der vil ramme til den tid og der blir den malet mat oliven grøn. og umidelbart vil cream hvid gå godt til den farve
Har vist gjort mest for mig selv men nåede da at kører letterer rådent ca. 10 km i skoven og på grusveje... så den er blevet luftet og har fået nogle tæsk... hehe...
Er kommet videre med renoveringen af bremser på Ghiaen. Monteret 2 kreds cylinder, nye bremserør, slanger, calibre. Fabrikeret en bøjle til reservoiret i aluminium som er blevet lakeret i en lækker beige gul farve som matcher den beklædning der kommer i bagaerummet senere. Tank brønd er blevet renset ud for overflade rust, primet og malet. Tanken ligeledes malet i samme beige gule. Her sker der ting og sager.
Sven56
Krogene er hjemme lavede i 2mm rustfri. De skridsiker føder er lager vare på mit job.
Jeg har kørt i den hver dag i fire uger nu, det er sgu den bedste kærlighed..
Har fået smurt viskermotoren i pickupen og det var en kende bøvlet, men det gik fint og nu kører det bare :-) (rart at have Ib på nødlinien hehe)
Kørt 500 km i Jagtvognen til/fra Grænse træf ved Sønderborg, og fik en dejlig tur på de små veje, skøn natur. Rigtig flot tur de havde fået lavet.
Godt billede af fælgene... eller var det ægget vi skulle se ??
nææ ved bare ikk hvorfor den ikke uploadtet de sidste 2 billeder
det billede hvor ægget er med er for og vise en kammerrat at farven næsten er ens men begge ting er jo smukke så nyd bare det hele :) hehehe
bilgalleri hjalp mig lige med og uploade det var noget hurtigere
fandt ud af at der var svejset i forbroen på min jagtvogn.....havde ikke set det overhovedet, men det gjorde synsmanden :-( men så tjener han jo også 250kr ekstra så han var glad :-)
må man ik svejse i den da?
nope daniel, det er sgu ikke så godt at gøre, så mal den godt bagefter(0:
Nugiz, hvad måtte du gi for at få malet om man må spørge???
Mvh
så er det sgu godt jeg har brugt en ny på mit projekt :)