Det kan jeg godt, hvis det er rent.. ring
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Det kan jeg godt, hvis det er rent.. ring
14 timer - så skal det være slut med regn ;-)
så er der læsset sager i bilen.
jeg vil prøve og sælge frem for og købe hæ hæ.
vi ses i morgen
Jeg fik en lidt træls overraskelse. Traileren blev læsset med gammelt jern som skulle på produkthandlen. Men så opdagede jeg at de lukkede tidligt fredag. Så nu har jeg en trailer totalt fyldt op med gammelt jern:)
Så imorgen bliver det enten at jeg kører derud på "produkten" til kl 8, og læsser den derefter, eller også læsser jeg "blot" boblen med stumper.
Kort sagt: Det er en rigtig homer...DOH.
Ser lige handicapbilen for mig med traileren fuld af afbrændte vinkelslibere i alle regnbuens farver. Lov mig at du bare tager det med der ligger i den?
G.
Bechmann.... du har sgu lige så mange utrolige historier, som der er nanosekunder i et millenium... UFATTELIGT at du ikke er ramt af lynet 14 gange... og overlevet dem alle!!! *G*
Hehe hvad kan jeg sige. Jeg har hænderne oppe af lommen, og så sker der ting og sager.:)
tak for en sjov dag
hilsen Thomas
Heldig som jeg er stod jeg til 2x børnefodboldkamp i PIS regn vejr, mens i hyggede jer ØV... P.S. BILLEDER TAK...
Tør dine øjne tom . Og så var der stiller pølser surt HVA tom . :)
Mvh Karsten
Lidt billeder..
Tak for en fed dag.
Thomas
Siger osse tak for en hyggelig dag. Fik da lidt stumper med hjem:-)
Tak for en hyggelig dag, og for jeg fik lov til at lave 140 franske hotdogs
Stor tak til Thomas Larsen for ly på denne våde dag
Holm
Tak til MIB og Thomas Larsen. Kanon faciliteter.
G.
jeg vil osse tak for hyggelige timer i godt vw selskab
og jeg fik prøvet noget nyt idag. havde selv stumper med og fik da osse solgt lidt, plejer kun og slæbe noget med hjem...
også herfra tak for en god formiddag, dejligt at få hilst på div. "gamle" hoveder fra vw scenen.
Jeg vil også sige tak for et super godt træf. Og som altid, så var Stilers mad, helt i top:)
Eneste problem var, at jeg godt nok havde kamera med, men jeg glemte at tage nogle billeder:)
Ja, tak for kaffe, kage og pølser. Det var et fint sted, endelig en der har bygget garagen (næsten) stor nok.. Er slet ikke misundelig.
Lidt billeder.
René
Og en smuk 15 punkts vending af Jøbbe... Vi klapper stadig.. Mon ikke du skulle købe en Fiat 500 når du om 14 dage, måske 3 uger har solgt type 3én... Den er lettere og vende rundt... ;-)
Glæder mig sgu sådan til den burger..
Super hyggelig dag, selvom det var lidt køligt.. FED GARAGE THOMAS.. og med mange rigtig fine biler til...
356, du har en lammer tilgode..
You must log in to post.