Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".
23:22 Rotaxmeincke: cles1

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvilken moter til earlybay?

Tags:

(permalink) Farmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jo. Det vil da give ekstra moment ved 90 km/t. Men hvis man gør sådan bliver motoren noget kortluntet imho. Den trækker fint til 3500 omdr. Så får det lissom ende. Hvis du feks laver sådan en 1776 "std" (Du skal bruge en udst. med mere flow) kan den få i omegnen af 60 hk og 120 NM moment. Det er det. Men hvis det er nok til dig er det jo fint. Omvendt trækker min busversion af 1776eren 73 hk og ca. 135 NM moment. (Det trækker en 2,0 bus std sådan ca.)
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Subhuman Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ib det er rigtig men kan ikke holde til at skulle ligge krøllet sammen og sove i den, gennem længere tid.. :) Så der for motor til Early bay..

(permalink) Subhuman Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Farmer hvad bliver der smidt i af stumper i din bus version?

(permalink) Bay71 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det vil jeg også meget gerne vide Farmer, og hvad du vil foreslå, hvis man ikke vil bruge 5k på et karburatorsæt?

-------------------------------------------
Mail:magnusdreyer snabela hotmail.com
Tlf: 40405554
(permalink) Farmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ingenting. jeg smider ikke noget i.
Men i kunne jo hoppe ind på min hjemmeside (morepower.dk) og læse lidt om hvilke dele jeg anvender.

Hvis du ikke vil bruge 5 lange på et karburatorsæt, kan du jo købe et Econo Kadron sæt hos K&B Det koster ca. 4600.- Eller bruge std karburatoren.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.