Er ikke så vil med hækvingen, men meget til pengene.
http://www.blocket.se/gavleborg/Vw_1500_s__65_24273207.htm?ca=23_16&w=3
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
Er ikke så vil med hækvingen, men meget til pengene.
http://www.blocket.se/gavleborg/Vw_1500_s__65_24273207.htm?ca=23_16&w=3
ligner en Carreravinge
enig!, minus hækvinge, så er den da for fed...
/P
Jeg får flere billeder og info om denne her i aften.
Det er Micke jeg har købt Variant'en af der har den til salg.
Lad mig høre hvis der er nogen der er intereseret i den, seriøst altså!
Kan måske skaffe den herned til en billigere penge hvis jeg køber begge biler af ham.
Info jeg har lige nu: Ca. 700kilo til 300 - 400 hk har kørt 7,1 sek på 201 meter på våd bane med gadedæk.
Mere følger imorgen.
Så kom der mere info:
Motor VW typ 94mm cylidrar 84 mm slag 2332 cc med Garret GT40 turboaggregat som inte gått en meter ännu.
Super flow toppar, kam fk 89, torrsumpssmörjning, motorstyrning Haltech E6X, porschefläkt, intercooler.
Växellåda buss 091 original.
Hjulupphängning Framvagn av mc pherson typ, med justerbara fjäderben, kuggstångsstyrning, bakvagn dubbla A-armar med kränghämmare samt coilovers justerbara.
Bromsar: Justerbar Bromsvåg från Willwood, bromsskivor BMW M5 samt bromsok bak från Audi S4, fram från Volvo S80 T6.
Kaross Lexanrutor runt om förutom vindruta som är av lamellglas, Flippfront och skärmar baklucka i glasfiber, dörrskinn i aluminium, golv i aluminium.
Jeg kan levere bilen på din adresse i DK for kr. 78.000,-
Kom frisk hvis i har spørgsmål...
Det var godt nok billigt !!!!!
Ville sku være sejt at køre ræs med en Notchback :-)
Jeg prøver lige at oversætte lidt:
Motor VW type 94mm cylindrer 84 mm slagvolume 2332 cc med Garret GT40 turboaggregat som ikke har kørt 1 meter endnu.
Super flow toppe, Knast aksel fk 89, tørsumpsmøring, motorstyring Haltech E6X, porscheblæs, intercooler.
Gearkasse fra bus type 091 original.
Hjulophæng frem: mcpherson type, med justerbare fjederben, "kuggstångsstyrning," Den kan jeg ikke lige klare... ? Anyone??
Bagvogn: Dobbelte A-arme med krængningsstabilisatorer og coilovers justerbare.
Bremser: Justerbar Bremsefordeling fra Willwood, bremseskiver fra BMW M5 og klodser fra Audi S4 bag oh fra Volvo S80 T6 foran.
Karossen har Lexanruder med indsugning til motoren i sideruder bag. Forrude af lamelglas. Flipfront og skærme samt bagklap i glasfiber. Dørsider og gulv i Aluminuim.
Bilen er bygget mere til banekørsel end til at køre lige ud i 9 sekunder. Men mon ikke med ret dæk montering at den kan nappe kvart milen pænt hurtigt??
Vender lige tilbage med kobling osv...
Det er absurd meget man får for pengene her. Han må være hårdt trængt.
Ja, enig....
Den eneste der mangler er at man skal have en ordentlig racegearkasse, da den pt. er det svageste led.
Men man er vel stadig under 100k med en super racerbil?
Lidt mere info og flere billeder:
Kobling: Lamell 200mm firpucks sinterlamell med oufjedret centrum og en forstærket trykplade fra Kennedy ufjedret.
Som sagt hvis du vil købe den sørger jeg for at den kan køre på biltransportere. Jeg må derfor hæve bilen en del for at den kan køre på.
Det som mangler at laves efter montering af den nye større Turbo er en ordentlig mapping af motorstyringen (program-software og kabler medfølger), Og hjul justering/udmåling eftersom jeg må hæve bilen.
der er sikkert brugt timer og mange km på at få bilen justeret så den kører optimalt i den højde den har , det er sgu da dumt at ændre bare for at flytte bilen , tag dog nogen træklodser med og lad den beholde sin justering.
eller kan man jo starte helt forfra hver gang , det er jo ikke bare en gadebil
der er sænket for at se flot ud....
Dkr. 72.000,- hvis man selv henter den i Gävle - 783km fra København.
Men så bliver der heller ikke pillet ved hjul justering og højde :-)
FED!!!
Bagvingen er da helt rigtig, meget smagfuldt lavet, og så har den jo en funktion, det er jo der intercooleren er placeret.
Totalt lækkert bygget!! Diskret og brutalt på samme tid. Svenskt på den fede måde.
Gad godt at lege med porscher og ferrarier til en trackday i den..
Jeg gad satan edder rødeme godt have denne til samlingen.
God damn den er fed og billig !
Just say when Erik, så henter vi den.
Han er ved at skifte tændingssystem på den as we speak,
så den kan starte. Det gamle var ikke godt nok til ny turbo og intercooler.
Sig til, så henter vi den :-)
Den er sgu godt nok spændt op til ræs.. det eneste den mangler i mine øjne er et sæt org Fuchs. Den er da for hård med den carrera vinge.. 300hk (lad os så sige den kun har 250hk) i bil klar til ræs for under 80k så er det altså stadig billigt. :)
Ja der skal Fuchs på 4,5 for og 6" bag, så kører det !
4½ fuchs så for du da aldrig bremset den ned mester :)))))
"Ja der skal Fuchs på 4,5 for og 6" bag, så kører det !"
Nej Erik, 4,5 for og 6" bag, så kører de FRA dig... ;-)
M.
Med m5 skiver skal det vist mindst være 17"
jeg er ikke lige med ???- det er sgu da en racerbil , en motor pakket ind i gavepapir , det er da fucking lige meget om den har fuchs eller andet på , det
handler om hva KAN den , og that's it... tag nu lige og træk jeres testeroner op
af lommen og snak om hvor vild den er i stedet for om den er pæn eller ej - i lyder
sgu som en flok kællinger der snakker om tasker haha - jaja undskyld men come on man
Kællinger?? Den har og får ALDRIG køreegenskaber og pålidelighed som en Porsche 997 GT3 - om den så har 300hk, vejer 700kg og m5 bremser eller ej så op i røven med det. Altså tanken om at bygge en racerbil på basis af en luftkølet type 1 motor er da også kun noget man gør for at være cool ikke fordi det er det mest effektive eller billigst, så kald dem der vælger at gøre det kællinger med deres tasker istedet.
Det handler om stil og intet andet den mangler da stadig FUCHS.. :)
I'd rather be dead and cool than alive and uncool!!!
ja hellerer sidst over stregen og se godt ud , end først over stregen og være ligeglad - hehe , kender det godt , men det er sgu ikke helt mig.
ingen grund til at race hvis man ikke vil være først , så kan man lige så godt
køre i en topgejlet sleeper..
men noget helt andet , for at tage den forfra - KAN DEN OVERHOVEDET KØRE den der ?
er den en turnkey racer der bare virker eller ?
Står længere oppe hvad der mangler. Får nyt tændingssystem i disse dage der dur til
større turbo og cooler.