Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  TIP: Vild type 3 i Sverige

Tags:
No tags yet.

(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Altså havde man pengene, så ville det være en chance værd at tage. Men som Coty har prøvet så kan det hele jo se super lækkert ud med de rigtige stumper... men så bare ikke lavet til at fungere. :(

Men til dragrace kunne det være sjovt med en notch med mølle, især hvis ikke den overhovedet har kørt - så må der være en del løb i den før den skal hovedrenoveres.

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

tænker bare på at procentdels mæssigt er der jo ikke mange turbobiler der kører
helt optimalt - jeg har måske set to ud af 50 der kørte rigtig godt - netop fordi
det er så skide svært til at få til at køre helt optimalt , også ville det jo være rart at vide om denne så var nummer 3 ud af 51 - eller om der stadig kun var to af 51 ?
og har en bekendt der arbejder som en gal for at få det til at virke optimalt ,
så ved lidt om hvor svært og dyrt det KAN være. skal man feks bruge 50000 mere på
motoren før den kører som den skal er det jo ikke sikkert det er så billigt mere.

og i dk tror jeg ikke vi har meget andet end dragrace som har et reglement
der tillader en bil som den der , så det er jo lidt vigtigt den duer optimalt til det.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

.... tsk tsk .... nogen gange bliver man sku lidt træt af dette forum....tsk tsk.....

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvorfor er der ikke nogen der køber den Notch? Den er jo voldblæret - Erik du mangler sgu da en vw til at køre dørtræk i.. :)Kom nu - lokke, lokke...

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Har brug for en sponsor :-)
Har spurgt revisoren. Han syntes at det var den mest ondsvage idé han har hørt længe. Hmm måske man skulle skifte revisor :-)

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Koebmanden Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Skrev til Micke at jeg syntes at han var genial grundet hans
renovering af Varianten.

Han svarede bare "Tack. Notchen har jeg været væsentlig mere
grundig med"

Hvis det er tilfældet, så er den satme fin, for dygtigt lavet,
der er varianten sgu. ;-)

-------------------------------------------
+4527207770
(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Den er ikke så meget vær i dragrace da den pga de ændringer på for og baghjuls ophæng går ind under en meget hurtiger klasse.

Christian

-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280

Reply

You must log in to post.