Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Mbechmann's Hemmelighed - Vokaro

Tags:
No tags yet.

(permalink) TaF Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej Micheal,

Først og fremmest held og lykke med dit projekt!
Dernæst en lille kommentar til de MEGET fine topstykker jeg fik for "kun" 1500 kr. og senere så, havde været del af en rodekasse solgt af rolf for 200 kr... (jeg accepterede at en handel er en handel trods følelsen af af blive bollet bag i af en ofte syg mand fra det mørke)
Nu forstår jeg at det ikke kun er som krejler at du solgte dem til mig, men ligeså meget fordi du ikke anede hvad det er for nogle dele du køber og sælger...

Underholdende tråd! Tak for dit input til vw-verdenen :) Er næsten glad for at kunne "støtte" sagaen om manden som intet gennemfører for kun 1500, hehe.

Upload flere billeder!

Mvh Thomas

-------------------------------------------
"We shape our buildings; thereafter they shape us.", Winston Churchill
KBH S, 2300 - 22104203
(permalink) Andreas Member
Skrev for 14 years siden | | | |

TaF skrev:

"Hej Micheal,

Først og fremmest held og lykke med dit projekt!
Dernæst en lille kommentar til de MEGET fine topstykker jeg fik for "kun" 1500 kr. og senere så, havde været del af en rodekasse solgt af rolf for 200 kr... (jeg accepterede at en handel er en handel trods følelsen af af blive bollet bag i af en ofte syg mand fra det mørke)
Nu forstår jeg at det ikke kun er som krejler at du solgte dem til mig, men ligeså meget fordi du ikke anede hvad det er for nogle dele du køber og sælger...

Underholdende tråd! Tak for dit input til vw-verdenen :) Er næsten glad for at kunne "støtte" sagaen om manden som intet gennemfører for kun 1500, hehe.

Upload flere billeder!

Mvh Thomas"
______________________________________________________________________________________________

Jeg vil ikke rode mig ind i jeres intriger, og personligt syntes jeg du burde tage den direkte med Michael. At hænge er person ud offentligt hjælper ikke - nok snarere tvært i mod.

Hvis din arrighed skyldes at nogen har tjent penge på dit køb, så er det ikke sidste gang du oplever det! Og egentlig kan jeg heller ikke se problemet. Du har selv valgt at købe til netop den pris, og hvis ellers standen af topstykkerne levede op til forventningerne, hvad er så problemet?

Jeg har selv købt en ovaler bund af Michael. Senere fandt jeg ud af at Michael havde købt den billigere end han solgte den for, men jeg var godt tilfreds med varen og prisen.

Jeg købte i øvrigt en pumpemotor for nogen måneder siden, og har så lige fundet ud af at der sidder en über sjælden Hella lampe på den. Lampen har jeg ikke givet noget for som sådan, så burde jeg bare give den væk??

-------------------------------------------
MIB Aalborg
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Thomas, for det første. Den handel er vel næsten 2 år gammel. For det andet, så var det 1200+1300 toppe jeg købte af Rolf. Det fortalte jeg da allerede da du brokkede dig, men det tror du ikke på. I øvrigt så den du tror kommer fra Rolf, er en enkelt 1300 enkeltportet. Der var ikke et sæt. Plus dem jeg solgte dig var 1600 enkelt portet.
At du mener du har købt nogle specifike toppe kan ikke være mit problem. Det er IKKE de samme toppe.

And, det var nu også alt for billigt det du fik den bund til:)

I øvrigt så har jeg jo netop gjort meget i det at jeg opkøber gamle lagere. Det alle andre ikke vil have, det har jeg købt. Det er jo også derfor jeg har haft så meget på lager af alle mulige forskellige ting - faktisk hele 180m2 stående af dele.:)

-------------------------------------------
Michael
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

1600 enkeltportede er ikke just noget alle har liggende, så hvis de er fine og uden revner, så er prisen vel meget passende- ikke billigt eller dyrt, men svarende til markedet.

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Ghia-Henrik Sorø Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Undskyld jeg hopper ind i tråden.
Karmann57, jeg er interesseret i en forrude til en Ghia hvis du har flere.
Du må gerne ringe eller skrive.
mobil 40994771
mail: henrik_villumsen@mail.dk

Mvh
Henrik

-------------------------------------------
Karmann Ghia Cabriolet 1960, VW T2 Westfalia 1970
http://www.karmannghia.dk
Dansk Karmann Ghia Klub.

Reply

You must log in to post.