TaF skrev:
"Hej Micheal,
Først og fremmest held og lykke med dit projekt!
Dernæst en lille kommentar til de MEGET fine topstykker jeg fik for "kun" 1500 kr. og senere så, havde været del af en rodekasse solgt af rolf for 200 kr... (jeg accepterede at en handel er en handel trods følelsen af af blive bollet bag i af en ofte syg mand fra det mørke)
Nu forstår jeg at det ikke kun er som krejler at du solgte dem til mig, men ligeså meget fordi du ikke anede hvad det er for nogle dele du køber og sælger...
Underholdende tråd! Tak for dit input til vw-verdenen :) Er næsten glad for at kunne "støtte" sagaen om manden som intet gennemfører for kun 1500, hehe.
Upload flere billeder!
Mvh Thomas"
______________________________________________________________________________________________
Jeg vil ikke rode mig ind i jeres intriger, og personligt syntes jeg du burde tage den direkte med Michael. At hænge er person ud offentligt hjælper ikke - nok snarere tvært i mod.
Hvis din arrighed skyldes at nogen har tjent penge på dit køb, så er det ikke sidste gang du oplever det! Og egentlig kan jeg heller ikke se problemet. Du har selv valgt at købe til netop den pris, og hvis ellers standen af topstykkerne levede op til forventningerne, hvad er så problemet?
Jeg har selv købt en ovaler bund af Michael. Senere fandt jeg ud af at Michael havde købt den billigere end han solgte den for, men jeg var godt tilfreds med varen og prisen.
Jeg købte i øvrigt en pumpemotor for nogen måneder siden, og har så lige fundet ud af at der sidder en über sjælden Hella lampe på den. Lampen har jeg ikke givet noget for som sådan, så burde jeg bare give den væk??