Har nu i det sidste to sæsoner døjet med at mine topstykker bliver utætte ved forbrændningskamret. Dette kan tydeligst høres når jeg accelere fra lave omdrejninger, så "Tøffer" den..
Efter første sæson skildte jeg motoren af og kunne se at sliberidserne var meget grove og sorte somom det var der den var utæt. Jeg gav jeg dem en tur med karbaroundum, sikert stavet forkert, men det er det der bliver brugt til at slibe ventiler med, dette fik slibe ridserne helt væk og jeg håbede det måtte være nok.
Det var det desværre ikke. Da den kom ud igen lød den super frisk og ingen Tøffen overhovedet... Men men efter nogen uger og nogen gode lange ture kom tøffen igen :(
Det samme blev gjort anden gang.. Og lige lidt hjalp det...
Er der nogen kloge hoveder herinde der har et godt tip til hvordan jeg kan få dem helt tætte?? Har set nogen der svejser ekstra pindbolte i, men dette ville jeg helst undgå, men hvis det er eneste udvej skal det selvfølgelig gøres, også søger jeg gerne lidt Internet hjælp til det....
Har gået med en lille ide og evt. at tage lidt af cylinderne på anlæggerfladen og så lave en lille forhøjning på midten -^- denne ville så presser sig ind i topstykket og skabe 100% tæthed?? Dårlig tanke der har været afprøvet før? Eller hvad syntes i??
På forhånd Tak... Igen...
Tommy
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com