Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Bøde 158.054 kr....

Tags:
No tags yet.

(permalink) Farmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

altså, den jeg har kendskab til, samt den jeg selv var med nede for at få igennem møllen dernede, blev gået efter som et syn herhjemme, men selvfølgelig med ekstra opmærksomhed på ikke originale detaljer på bilen. ALT hvad der var ombygget/ej std fik et stempel, lige fra forbro til udstødning. Selv lydniveauet blev målt og skrevet ind i papirerne. - Fælge, - aktuel sporvidde, det hele. Derefter blev bilen prøvet af på offentlig vej, for at se om real life bremsefordelingen passede. Det tog fra kl. 1030 til ca. 1530.
jeg kan ikke huske hvad selve "synsprisen" var, men alt i alt kostede turen ca. 9500 kr. (Det var iøvrigt Kerscher GMBH)
Da vi så kom hjem og stak papirerne i fjæset på Bilinspektøren, (som iøvrigt nærmest havde forlangt bilen bygget tilbage til original) gav han os en sur mine, gik ind og stemplede papirerne. Og så var det det. Bilen kan så godt nok aldrig køres som veteran, pga ombygningerne, men op i anus med det.

Det er bl.a. osse derfor (manglende undersøgelse af bilen) jeg stiller en del spørgsmålstegn ved den behandling ham i Forden har fået.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.