Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Bøde 158.054 kr....

Tags:
No tags yet.

(permalink) Farmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |

altså, den jeg har kendskab til, samt den jeg selv var med nede for at få igennem møllen dernede, blev gået efter som et syn herhjemme, men selvfølgelig med ekstra opmærksomhed på ikke originale detaljer på bilen. ALT hvad der var ombygget/ej std fik et stempel, lige fra forbro til udstødning. Selv lydniveauet blev målt og skrevet ind i papirerne. - Fælge, - aktuel sporvidde, det hele. Derefter blev bilen prøvet af på offentlig vej, for at se om real life bremsefordelingen passede. Det tog fra kl. 1030 til ca. 1530.
jeg kan ikke huske hvad selve "synsprisen" var, men alt i alt kostede turen ca. 9500 kr. (Det var iøvrigt Kerscher GMBH)
Da vi så kom hjem og stak papirerne i fjæset på Bilinspektøren, (som iøvrigt nærmest havde forlangt bilen bygget tilbage til original) gav han os en sur mine, gik ind og stemplede papirerne. Og så var det det. Bilen kan så godt nok aldrig køres som veteran, pga ombygningerne, men op i anus med det.

Det er bl.a. osse derfor (manglende undersøgelse af bilen) jeg stiller en del spørgsmålstegn ved den behandling ham i Forden har fået.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.