Jeg fik forlænget min ret til at blive boende, men hun har også en bil der snart skal synes.
Jeg fik forlænget min ret til at blive boende, men hun har også en bil der snart skal synes.
Zero. Zip. Nada. Zilch. Nothing
Ib , that is because you probably have everything ! ;-)
Jeg fik chokolade i en æske........... Jeg har også kun sukkersyge.... Det sku meget godt klaret!!!
Så blev det til sokker, 10 skideballer fra konen, og et utal fra sviger mekaniken. Så alt som det plejer :)
Jeg lever endnu, selv om de gør et ihærtigt forsøg......
I got underwear, t shirt, sunglasses and a pull over, all from the CAPS Harley Davidson shop, because of the new toy I bought for the garage, cant mention it here since its not a VW ! hehehe And bought a PS3 that will be mounted in the car that is in the garage at the moment. And a undervogn cart which you lay on to go under the car to work on it, good for old men like me. ! :-)
Fik en dejlig bog "folkevogns rugbrødet" en rigtig spændende bog jeg glæder mig til at læse.
ses-auto
Fik billet til Bremen Classic motorshow
Jeg fik en skoletaske+ tilbehør og et værktøjsskab. :)
Af jobcenter fik jeg osse en julegave og fik tilsendt min jobplan så jeg skal begynde med uddannelse fra januar.
Og så har jeg givet mig selv en ny bil .. til levering i Februar ..
men bedst af alt et stort julebord med en masse god mad. :D
Ingen VW gaver i år, men til gengæld fik jeg 4 (fire) fjerkræ sakse :-)
Så hvis nogen mangler en fjerkræ saks, så sig til bare til. Jeg er levering dygtig i to modeller
-Tonny
Selvoprullelig ledning og trykluftslange til værkstedet - af den model der hænger på væggen. En skinne til ophæng af ph lamper, dvd boks med II. verdenskrigshistorie, badevægt, Brooks sadel til min cruisercykel, Lysmester-gavekort.
G.
boxershorts, pladehammer sæt, dvdmaskine, 1955 Ford Popular 104E
Jeg fik en køkken maskine??????? hvad fanden skete der lige der...?
Tom, for mindre end to måned siden har du anskaffet dig en af DK´s vildeste VW´er, så dig har jeg sgu ikke ondt af! ;-)
Jeg fik også "Folkevognsrugbrødet" udgivet af Motorploven. Blev lidt overrasket da jeg så at pickup´en var omtalt, samt et par billeder fra 1980/81. Det var dog ikke lykkedes forfatteren at finde bilen. Men jeg har tjekket - bilen står stadig trykt og godt i garagen :D
Jeg havde fødselsdag den 19. så der var dobbelt op på gaver. Busbogen, weber rejsegrill af kæresten og et fin lille sportstaske til træfbrug plus det løse. Alt i alt godt :-)
30 par strømper...
You must log in to post.