Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Buggy.

Tags:

(permalink) Ham-med-den-hurtige-OPEL Blocked
Skrev for 14 years siden | | | |

ja , den er bygget som den skal være, med cabriolet vanger i bunden og i karrossen

-------------------------------------------
Der er ikke så meget at sige...... jeg behandler folk som de behandler mig

Money rules
(permalink) samurai Member

Glæder mig til at se den, told og skat må kunne give en ca pris på afgift. Hvis de betegner den som en kitcar, er det vel som en buggy.

Baja buggy 68'er.
(permalink) DenGrønneSniger Member

samurai har du evt et tlf nummer send til min mail

Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com

Jeg smider lige mit nr senere, bliver lige nødt til at smutte, der er nogen unger der skal hentes.

Baja buggy 68'er.
(permalink) Buggy 84 Member

samurai KØB da den Deserter som dengrønnesniger har tilsalg det er sgu en fornuftig pris hvis jeg har forstået det rigtigt nemlig at afgiften er betalt.Jeg synes personligt at det er en super fed model:-)

Ja, den er godt nok fed, men har lige en mc jeg skal af med først.

Baja buggy 68'er.
(permalink) Lars _Vegas Member

den svensker du har kigget på har jeg også været oppe og kigge på, ved ikk om den er blevet lavet, men du skal nok regne med at der skal ny motor i den! da jeg er 90procent sikker på at lejerne er gået i den da den hamre helt vildt i det, eller det gjorde den ihvetfald da jeg kiggede på den.

og så hvis jeg husker rigti så er den skæv! ved godt det selvfølgeli kan rettes, men kan bare huske at den ene forfælg var inden for skærmen og den anden var ikke!!!

så ja som de andre siger så ville den røde været noget bedere, overvejede selv og købe den på et tidspunkt

Der kan man bare se, det havde jeg ikke lagt mærke til, kan det ikke være karossen der er monteret lidt skævt?. Motor har han et par stykker af, så det burde ikke være noget problem.

Baja buggy 68'er.

ja tror det er karossen som er mont skævt, og ja den kan jo bare rettes, men ville bare lige informere dig om det! ;) tror du ville være bedere tjent med og købe en som der er ny synet, da den os har enkelkreds bremser hvilket ikke er så godt, der skal kostes mange penge i den, der er en herinde som er nysynes og betalt afgift til 35tror jeg det var, men nye bremser osv.

Det er rigtigt, det med bremserne, den går nok ikke til syn. Hvis du kan finde den til 35kg, kan du så ikke lige smide et link?

Baja buggy 68'er.
(permalink) Dan Noe Member

Lars andersen
Har haft en kammi til at kigge på bilen,som har rodet med vw i mange år og han mener bestemt ikke der er noget galt med lejerne, den har et hul i udstødningen, og så er der et skjold der sidder og rasler og ja det larmer da.
Ja den har et kreds bremse system, men kan ikke se at det skulle give noget problem til syn.
Jeg syntes at i få bilen til at lyde noget dårligere end den er, jeg ligger ikke skjul, på at der skal laves nogen ting ved bilen, men jeg forlanger hellere ikke mere en 13000 for den, som iøvrigt er nøjagtig det samme som jeg gav for bilen hus mats, men nu har man bare muligheden for at komme og kigge på bilen inden man køber den. og man får jo hvad man betaler for.
Kan i have et godt nytår ;o)
Mvh Dan Noe "bilens ejer"

Tlf 29884267
splitbussen@hotmail.com
vw cabriolet 1977

Korrekt Dan, jeg synes heller ikke prisen er urimelig. Jeg prøver bare at gardere mig så godt som muligt, og få råd og vejledning. De kommentarer jeg ikke kan bruge, glemmer jeg bare. Det er da meget rart at der er nogen der gider at hjælpe. Men jeg har slet ikke opgivet den, og jeg er da blevet en del klogere mht. de lange modeller.

Baja buggy 68'er.

Hvis den er født med en kreds system kan den vel også synes med det. Det må der være nogen herinde der ved, giv lyd hvis der er nogen der ved det.

Baja buggy 68'er.

Det er en 66'er, 1300.

Baja buggy 68'er.
(permalink) MN Member

Man skal altid se på hvad får man af bil for 10,000 - 30,000 når det er veteran . man skal ikke regne med man får en bil der intet fejler og skal laves noget ved til de priser . :-))

(permalink) Buggy 84 Member

Den kan da uden problem synes med enkelt kreds bremsesystem.Det kører min buggy årg. 60 da osse med.

Så er det på plads.

Baja buggy 68'er.
(permalink) Karsten_vw Member

http://vwnettet.dk/topic/160201

Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*

sagde heller ikke den ikke kunne synes med det, men at det ikke er det optimale og køre med!

okay vidste ikke prisen var nede på 13000, for da jeg kiggede på den stod den jo til 17900 tror jeg det var, men ja vil heller ikke blande mig ville bare fortæle hva jeg fik a indtryk a bilen da jeg kiggede på den!
13000 sys jeg os er en fair pris, så er der jo lidt og arbejde med, ;)

Fair nok, det er da også fint at du fortæller hvad du har set.

Baja buggy 68'er.

Reply

You must log in to post.