Ude-lager bliver vel først solgt, når de 2 meter sne er smeltet. HÆHÆ
Ude-lager bliver vel først solgt, når de 2 meter sne er smeltet. HÆHÆ
Hehe Per, de fleste ting står faktisk indendørs efterhånden. Fik det meste ind inden sneen kom:)
langeberg, jeg stopper ikke helt. Kører det bare ned på hobby basis, frem for fuldtidsjob. Så mon ikke der bliver plads til bare lidt bytte bytte købmand:)
Hvorfor lysten er så meget væk som den er, ved jeg ikke. Men jeg trænger i hvert fald til en pause fra det.
Bjarne riis mangler en ny hovedsponser.
Hvis du alligevel skulle ombestemme dig??
Team Mbytman ville klinge godt nede i Tour´en!!!
Nååå så du vil stadig være at finde her på siden ...shit havde ellers håbet på at kunne snuppe dit nick....Mbechmann Co...
Hehehe Team Bytmann, vil være interesant. Gad vide hvad sådan et sponsorat kan løbe op i:)
Og Jan, du kan da give et bud på sådan et nick:) Alting er jo til salg lige pt:)
Bechmann: tror du ikke du skal overlade det kvindebyt til dem oppe på hjørnet, tror de er fagfolk. hehe
Hahaha jo måske Hans. Det kunne da godt tænkes, men det ved man ikke før man prøver:)
Sådan et sponsorat tror jeg du kan betale med sidste års overskud!!
Men forbered dig på at du nok skal få noget at se til, for alle service biler skal bestå af gamle vwér, samlet alene ud af de stumper som du ikke har fået solgt i år...
På den måde kan du holde budgettet nede!!!
Er du børsnoteret?
sælg nogle stumper og "køb" en kvinde så gider du vw igen.
...her er løsningen til dig Michael...hun har altid lyst når du har tid, og så er der jo en masse tid til at lege bytte,bytte købmand...vi vil savner dig,hvis du stopper.
Claus McCloud
Hold da kæft hun holder sig godt... hun var med til mit svendegilde i 93. og hun ser stadig lige godt ud... frisk dame ellers ;-)
Rigtig god ide Michael - få solgt ud af alt skramlet og få rydet lidt op i huset.
Så skal lysten til at få lavet noget på din Cobra nok indfinde sig.
At alle vi andre så må undværre din altid velvillige hjælp med feks transport i både øst, vest, syd eller nord bare lære at leve med.
/John
Hehe det er da en mulighed, Finn. Den vil jeg lige overveje:)
Og John, det med transporten må vi se hvordan og hvorledes. Jeg skal jo derover engang imellem alligevel (familiefester med mere) og så kan jeg jo lige så godt fylde bilen op:) Men det bliver ikke 6-10 gange om året sådan som det har været de sidste 3 år.
Så er min værste frygt blevet en realitet. Jeg har konstateret skimmelsvamp i huset. Så nu SKAL alt væk. Dvs huset skal ryddes ASAP for at jeg kan få det fixet.
Kom og gør en rigtig god handel.
Har også en 1200 majetæsker (30hk) motor som dog sidder fast på lager. Billeder kommer imorgen.
Vokaroen er nu til salg for 12000kr ved hurtig handel.
Boblen er til salg for 25000kr ved hurtig handel. Den holder syn til 2014.
Ting jeg VED jeg for brug for er:
2 sæt IRS arme alt incl.
67er 1500 boble papir og stelnr - evt komplet bund.
Varmekanon/diesel kanon til kælderen.
Hej. Har du stadigvæk komplette 1300 motorer til salg, kunne jeg da måske godt bruge en til et motorprojekt. Kommer nok ikke igang med sådan et foreløbig, men hvis du nu gerne vil have ryddet op ;)
prøver også lige på denne tråd - har du 2 forskærme med skrå forlygter
Har stadigvæk 1300 motor komplet stående ja.
Jacob, jeg har ikke nogle forskærme på lager.
Fint nok. Du skrev vist godt nok i en anden tråd at den skulle renoveres, men har du nogen ide om standen af den ?
Det kan jeg ikke lige huske nu her. Det checker jeg lige.
Hej Mbechmann....
Håber du så småt er ved at være ovenpå igen efter dit lille uheld, jeg ville lige hører om du skulle ligge inde med en bund til en 1300 fra 1972, har et projekt jeg skal igang med nu her når der ikke er minus 10 grader i garagen..... og det kunne være en fordel og have en bund jeg har eller som er renoveret til at smide det hele over på, da jeg ikke ved helt nøjagtig hvordan den gamle har det...
Du kan maile mig på dam070776@hotmail.com
Hilsen
Rene
Lige et lille ps, hvis du har noget til den model, 1300 fra 1972 liggende kunne det have interesse....
Rene, jeg har meget liggende til sådan en model. Jeg har også en bund, men den er ikke renoveret. Den skal have hele turen.
hva skal du have i bytte på bobbel, en campingvogn????