MIB Aalborg
25747518
Jo da Thomas, det er den vist nok :-) Det er ihvertfald noget med S :-)
mine gamle notch er Nile beige det er en type 1 farve fra 54-55
Her lidt af dem der har været i min "stald".
Jeg har desværre ikke billeder af mine første type 3ere - har andre?
G.
Lige et par stykker mere.
Den blå byggede jeg i begyndelsen af 90 erne, den grønne har jeg bare altid godt kunne lide.
....... Her er så min dejlige og helt igennem originale type 3 Fastback fra 10 mdr. 69. Har ejet den siden 98. Har faktisk for 3 mdr. siden talt med den første ejer Inga som nu godt op i årene :-) Jeg er anden ejer på dette fantastiske stykke køretøj!
Bornholmer skrev:
eneste bil jeg har fortrudt jeg solgte , den fortjente sgu en hyldest ;0)
Ja og jeg har mange gange fortrudt jeg ikke købte den da den var til salg på classiccars...
5 gear ?
Kan du ikke lige forklare...
Jo da ;-) den er udstyret med en 5 trins Gene Berg gearkasse. Fantastisk gearkasse hvis du spørger mig.
MVH
Lars
Ja, når bare man kan finde gearene. Det er en intern joke. Bilen er fin og gearkassen virker fint.
Åh ja Lars, den er jo bare så super flot. Så den irl sidste år hjemme hos dig. Fantastisk.
Havde ikke set skriften på askebægeret ! Det sku gennemført !
Hold op med at drille Jöbbe - han er god mod dyr
Ja Jøbbe ER flink mod dyr, og det var nu heller ikke for at drille Ham ;-) Joke eller ej, jeg syntes ikke der er nogen problemer med at finde alle gear. Tak for de pæne ord Erik :-D Glæder Mig til at se din 67 en dag :-D
Joken går på at en tidligere ejer var til syn hos mig med bilen. Han tabte både næse og mund da jeg satte bilen i 5.gear på prøveturen. Han vidste ikke at man skulle trykke knappen ind på Gene Berg-gearstangen for at kunne komme i 5.
Så kan det ikke være Jøbbe, det ville aldrig have været sket for ham!
Så Så frank men du kørte jo også en lang tur i denne bil(-:
Lars Juel du kan få 5000kr for den gamle gearkasse + 2500 for den gearstang. Hi HI.
Den var nok for billige den bil.
Jørn
ja den blev solgt alt for billigt