til dragrace eller offroad svingaxel
til alm kedelig kørsel på alm vej IRS
fuldstændig uden dokumentasion og beviser for noget som helst
okay:)
har nemlig fået tilbudt en bund med svingaksel.. og det er bare til almindelig kedelig kørsel:) men er det ikke også okay?:)
jo da
super:)
jeg har motor
har tilføjet dig på msn:)
Buggy = IRS
Så er den ikke til at rive af vejen....
er du sikker ?
og er en svingaxel på en buggy med brede dæk det ?
så det skal helst være IRS?
til offroad og anden vildt kørsel ja , til alm kørsel nej , hov det står der jo længerer oppe
okay super.. jeg blev bare lidt forvirret:P tak for hjælpen:)
der er nok mange der kan fortælle dig at en buggy er bedst med IRS , men de færreste kan sige hvorfor , svingaxlen har også sine fordele , men det kan jeg heller ikke sige hvorfor.. alt kommer an på hvad den skal bruges til
Jeg kan godt fortælle dig hvad jeg mener der er bedst.. "IRS".. jeg har både en buggy med svingaksel og en med "IRS", ved hjulslip har svingsksel en tendens til "hjulhop" som forplanter sig igennem gearkassen til det andet hjul, yderst ubehageligt.. det har jeg ikke endnu oplevet med "IRS", og det skal siges at de begge har rød koni og forstærket gearkasse ophæng, svingaksel buggyen er endda blevet monteret med ekstra foreste gearkasse ophæng (kan ikke lige huske hvad den hedder)..det er min erfaring, men det er muligt at der er andre faktorer der spiller ind..
Karsten.
PS. man får ikke hjulslip ved kedelig kørsel (o;
You must log in to post.