Warp - Det håber jeg også. Melder tilbage, når jeg har fået samlet den færdig, og lagt den i igen.
'55 Type 1 med 2-folds
'72 Honda CB350
Warp - Det håber jeg også. Melder tilbage, når jeg har fået samlet den færdig, og lagt den i igen.
Arh, jeg nævnte nu ikke noget om dobbelt karburatorer, (men det ville da være godt nok) Jeg sagde at i burde hæve kompressionen, hvis du beholdte W100 knasten. Ellers trækker den for lidt moment, - og hk for den sags skyld.
T
PS. jeg har faktisk lige lavet service på en af "mine" gamle motorer, som jeg lavede tilbage i ´99. netop, en 1600 med en W100 knast, tilrettede kanaler, 8,5-1 kompr. type 3 karburatorer og det sædvanlige som følger med. den har rundet 120,000 km. nu. Fik nye styr og udst. ventiler, fisket sæder op, og pakninger v. 75K. Ellers kører den bare. Og trækker stadigt sine 71 hk. og 128 nm moment. Og det er nu dejligt med lidt "ekstra" at gøre godt med.
Var sæderne faldet ud siden i skulle fiske dem op? høhø
Farmer - Jeg siger bare, hvad Thorkild sagde til mig.
Men jeg kan jo gemme knasten, og så bygge den om igen, når jeg har alle delene.
You must log in to post.