Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

justerbar forbro / dropped spindler (hævning)

Tags:
No tags yet.

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

jo jeg har monteret dropspindlere og just. forbro på en buggy. Forbroen skulle dog hæves helt op med den fælgløsning, men så var det også ok.

Det er den her

http://vwnettet.dk/topic/160105

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) mccloud Member

Lars, den forbro jeg har til salg er bolt-on,dvs. du slipper for alt bøvl med at skær´ i den gamle forbro igen igen, min sættes bare på og så kør´den...ring eller kom forbi,hvis det var.
Claus

(permalink) Lars _Vegas Member

mccloud550:
det dur desværre ikke , da din jo er smallet, og så kan den ikke sidde på en buggy

hendrixx:
var det en "standart just, forbro, eller var den frest så den kunne hæve også?

(permalink) mccloud Member

er der ikk andre som har prøvet og lave en forbro om til en hæve forbro?

(permalink) TeddyC Member

Svejs sænknings beslag på og placer dem så de i bundstillingen er standart højde, så kan du hæve bilen istedet for at sænke.

Men sammenlign nu placeringen af pinolboltene med en der med sikkerhed ikke er drejet i rørene.

TeddyC

MTBmarselis

det var en standard justerbar forbro fra Farmer. Ikke modificeret overhovedet, men du skal da bare have en alm. ikke-justerbar forbro på og så dropped spindlere. Der er da ingen grund til at bruge 1500 på en forbro hvis du kan nøjes med 500 eller mindre. En alm forbro er slet ikke så dyr og attraktiv som en justerbar og sælges til småpenge brugt

jamen har lige været ude og kigge lidt på min forbro, og den er ikke svejst i, men er kommet til og se at den ikke fjeder i for, hvis jeg trykker ned på fronten bliver den nede! og hvis jeg "løfter" fronten bliver den oppe! så tror måske den ene bærekugle går for stramt så den bliver i bund hele tiden, hvilket jo vil forklare hvorfor mine bærearme står i den stilling de nu gør!

(permalink) warp Member

Har du husket at putte fedt i forbroen og tjekkede du at den kunne fjedre inden du monterede den?

I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com

tror bestemt ikke det er dine bærekugler der går for stramt. JEg har ihvertfald aldrig hørt om det før kunne være tilfældet.

Det er dine bøsninger i forbroen der hindre bærearmens vandring. Er det en puma forbro eller et andet ringe kvalitetsprodukt??

Du kan jo prøve at tage dine spindler af og kontrollere vandringen i forbroen med de bærearme der sidder. De skal bevæge sig ubesværet op og ned....altså hvis du hiver godt op i bærearmen, så skal den jo ryge tilbage til nulpunktet med det samme du slipper- gør den ikke det låser dine bøsninger om bærearmen. Klassisk problem med aftermarked forbroer

okay. prøver lige og kigge på det imorgen! så vender jeg lige tilbage, men mener bare bestemt at de fjederede helt fint da jeg monterede bærearmene! men ja tjekker lige de ting i har sagt imorgen!

(permalink) TeddyC Member

De skal køre absolut uden modstand, ellers kan de binde når det bliver ganget med 4.

TeddyC

MTBmarselis

oki, takker

(permalink) kew Member

den forbro mccloud550 har til salg er jo kun smallet 2" så støddæmpertårne burde ikke være flyttet, men smallet, så den kan være på din buggy, den er jo ikke breder der vor forbroen er end en boble.

Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook

så fandt jeg fejlen,

er næsten led ved og sige hva der var galt, men de 2 øverste bærearme sad 45grader forkert, hvilket fik den til og "hive" hjulet op i skærmkassen istedet for at "trække" det ned a. den steg ca 7cm da jweg fik det til og stå rigti, så det var lækkert,

men ja tak for hjælpen, og for alle jeres bud!!

mvh lars andersen

Reply

You must log in to post.