Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  justering a ventiler

Tags:
No tags yet.

(permalink) Lars _Vegas Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hehe så så frank. Er jo lidt stresset på arbejde, men jo mener en ignigter :) bare mig som forklareded det forkert, :)

(permalink) Lars _Vegas Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hehe så så frank. Er jo lidt stresset på arbejde, men jo mener en ignigter :) bare mig som forklareded det forkert, :)

(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvis ellers din std fordeler med vacumdåse er i orden er der ingen fordel ved at skifte til 009.

/John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Lars _Vegas Member
Skrev for 14 years siden | | | |

ja ved godt den der sidder er bedere, men det var for at prøve om den ville køre bedere med den, end den jeg havde, for ved jo ikke om den jeg havde duede rigtig...

ja justerede i 3 timer igen idag, og fandt ud a at min tændspole ikke lavede en fed nok gnist, og så skilte jeg min karb, a endnu engang og samlede den igen, og så kørte den straks meget bedere, og efter just a cambvinkel tænding tomgang og co, så kørte den sku himmelsk,
det er føste gang den har kørt godt, så det var sku en fryd og trille ud og "hammer de 40hk a" ;)

MEN

da jeg så er færdig med og justere, og har prøvekørt ca 5km, og alt køre bare kanon.. rydder jeg op, spænder h selerne fast og triller hjem a,så gir jeg den lige fuld skrue i 1 0g 2 gear, og "bum" så dør den bare helt,
heldigt jeg kun nåede 200meter fra værkstedet,
men det er så min "sprit nye" tændspole som er røget sig en tur, den er kortsluttet til stel over kl 15...

tror det er en grund til det skete eler tror i bare det er sort uheld, og at jeg måske skal købe en bosch istedet!!!

men ja alt i alt en go dag, for fik jo lortet til og køre ;)

(permalink) holm2010 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

rigtige vw mænd kører med blå Bosch på det dur

-------------------------------------------
Oval 57 projekt
21201801.
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Og hvis du skal ud og købe en ny blå Bosch så findes der mange forskelige blå Bosch.
"Made in Germany" skal den hedde.

http://www.ratwell.com/technical/BlueCoil.html

Kører du med elektronisk tænding så er en 3 ohms Flamethrower rigtig god.

http://www.vintageperformance.com/retrorockets/coil1.htm

/John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Lars _Vegas Member
Skrev for 14 years siden | | | |

okay. Kom lige til og tænke på, skal den være med formodstand? For den jeg købte var med 0.8 ohms modstand i primær! Kan det var derfor den brændte a! Hvormange ohm er der normalt i primær på en vw?


Reply

You must log in to post.