jeg bor selv i vejby:) har tit spekuleret over om der lå flere stumper i den garage efter det blev solgt:)
jeg bor selv i vejby:) har tit spekuleret over om der lå flere stumper i den garage efter det blev solgt:)
Ok. Min tanke var blot at hvis ikke den skal bruges til sådan et projekt, hvornår skal den så bruges.
Paer: der er ikke flere stumper i laden. Jeg har det hele til at ligge:-)
SorenJ:det var også en god tanke. Hvad skulle den evt koste!?
Du kan evt mail til mig på jan@barbier.dk
okay:) hørte også han havde en HEL MASSE liggende:)
sommeren har ikke budt på den store renovering, men lidt er det da blevet til.
Begge knæstykker og begge forskærme er blevet tilpasset og monteret og afstanden rundt langs døren er 3-5 mm og 9-12 mm i bunden. Det bliver ikke bedre end det...
Der er også sket lidt mere ved vangerne, men det har jeg ikke billeder af.
Jeg havde en plan om at blive færdig med at svejse inden december, men det må jeg lægge på hylden... jeg kan ikke få timerne til at slå til ellers.
Inderstykket nederst ved forruden er meget medtaget, så hvis der er nogen som har en ny stump, eller bedre brugt, er jeg interesseret.
Mvh
barberen
Inderstykket ved forruden kan du købe ny hos justkampers
Enda org. Vw
VagHenrik: det har jeg godt set, men den har været i restordre de sidste 2 år.
Og det er det samme hos vwheritage.com.... Desværre.:-)
Imponerende stykke arbejde. Har selv været det samme igennem så jeg ved hvad det kræver.
I øvrigt en rigtig fed bil.
Øh jeg fik en hjem i sidste uge :)
Godt nok malet på billedet
Igen lidt mere update. Tak til VAGHenrik for info om inderplade ved forrude.
Den er nu bestilt, modtaget og monteret og ganske rigtig i en god kvalitet.
Bunden begynder også at tage form. de første 3 og den sidste bundstiver er monteret. C-stolpen i højre side er lavet færdig, takket være min 3-i-1 bukke/valse/klippe maskine og ikke MINDST... min krympe/strække maksine (et uundværligt stykke værktøj:-))
VAGHenrik. jeg har kigget på din hjemmeside. Hvad er det i maler på vangerne inden i monterer gulvpladen i for på transporteren med højt tag?
Mvh
Barberen
det er bare så meget iorden den renovering du har gang i der
Ser sgu godt ud :)
Det er epoxy grunder fra min auto lakere
thumbs up og hatten af for dette renovering projekt, der er sgu gået noget karos plade til hva???
husk at smide fylder og lak oven på epoxyén, så holder det meget længere :D
Dagens arbejde; nye lad-stolpe i højre side.
Til gengæld er jeg løbet ind i lidt af en opgave. Jeg har ikke fået taget billeder af hvordan bunden er fæstnet på D-stolpen, altså baghjærnet på førehuset, så at sige.
Er der nogen som er behjælpliig med at et billede nedefra og inde fra kabinden?
Jeg har sat nogle billeder ind for at vise hvad det er jeg mener.
og Mr_Bubles, jo, der er gået noget plade til.... endda rigtig meget :-)
Barberen
hæ hæ, kom lige til at se at du underskriver dig som barberen, lidt grineren når man ser hvad du har kastet dig ud i???
men igen hatten af - synes den "kasket" den har er fed!
Har endelig fået lavet D-stolpen færdig. Har desværre ikke kunnet finde nogen billeder, men da bliver jo alligevel dækket af pladedele.
Inderstykket nederst ved front ruden er også monteret. Der var dog ikke nogen monteringer til instrumentbordet, så de blev lavet og svejst fast. Luft indtaget forest var MEGET medtaget, så det har været igennem en noget større renovation. blandt andet med vinkler så jeg kan montere inderstykket.
Det hele har fået 2 gange grunder fra den lokale autolakere og derefter en afsluttende 2K maling, Så skulle den ged vist være barberet.
Deformations panelet er også monteret, og jeg er derfor klar til at sætte fronten fast... men.
Hvordan dællen for jeg bukket den nederste kant på fronten rundt og hvad skal den seales med? er der nogen som har et godt forslag.
Evt Vaghenrik, hvordan gjorde i da i satte fronten på bussen igen?
Barberen
Har du en mail for jeg har en vw bog/ pdf der fortæller hvordan der skal rep rust på T2 (dansk)Send gerne på SMS ellers syntes jeg du skal ringe Henrik
Allan
Hej Allan.
jeg er meget interesseret i den PDF fil:-)
Min mail er
Jan@barbier.dk
Mvh Jan
Hej Allan Jeg kunne også godt tænke mig en sådan fil på mail.
Og den hedder stefan@redder.dk og Barberen undskyld jeg bruger din side...
Har selv en doka jeg snart starter på, (håber jeg)
Mvh Stefan Øsebonden
Hej Stefan.
Helt i orden. Det kan være du kan få hjælpe med et billede.
Jeg mangler et billede af hvordan hjørnet bag på førerhuset ser ud og hvordan det sidder på gulv/vanger. Det skal være indefra. Kan du tage et på din og smide herind?
På forhånd tak
Barberen
Kæmpe indsats.må nok sige du har fået barberet den grundigt.hold humøret oppe, det havde jeg selv haft svært ved med den omgang.
Godt gået.
Sorry var ikke pdf men mail er sendt
Jeg bukker ikke kanten rundt. Men lader den være som den er og sealer den ude og inde fra.