@stodderkongen: Hvis ikke de er møgbeskidte kan jeg godt tagen 2 dæk med til Aalborg.
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
@stodderkongen: Hvis ikke de er møgbeskidte kan jeg godt tagen 2 dæk med til Aalborg.
Hej Warp, det lyder perfekt, de skulle være helt nye - har du et mobil nr så kan vi lige ringes ved? Er nemlig i Hasseris og Blokhus i løbet af de næste 14dage. Mvh Nicolaj
41275559
20644620 ...du ringer bare
Lige et ? til dette..
Hvor mange skal med færgen fredag kl. 10 ?
mvh
Henrik
Vi gør!
...altså nogle af MIB'erne
Jeg er også klar
vi tar færgen torsdag kl 17 fra kbh og er fremme fradag formiddag
Vi kommer også 2 biler og skal med fredag
Er der nogen fra det midtjyske som skal derop og som evt kan have et par små ting med derop, som jeg har solgt.
Jeg kommer også op og gazzer den.. Nogen der har en trailerplads i tilfælde af min krumtap sku knække?
Mvh Spring
Vejret ser faktisk ok ud. med en smule nedbør lørdag. Så god tur til alle !
Laid Back on c...., lad os nu håbe det holder :)
Jeg lavede denne, lidt rystede, video da Ron Lummus og CSP-teamet endelig fik tingene til at spille.
http://www.youtube.com/watch?v=lyRu-gKr9tY
Fedt fedt race. Jeg er helt klart klar igen i 2011.
/Flemming
hold da k... john det må du selv lave den her gang:-)
min beste tid var 12.10 med lidt..... røg :-)
tak for et godt samle hold som altid...
åhh john du kan da også ødelægge alt.. ;o) men godt du ikke skulle igang med at lave 2 gearkasser i vinter..
ja jeg slap billigt, en koblingskabel til 50 kroner.. men teknikken drillede en del så må igang med at udtænke hvad vi gør nu..
tak til dansker lejeren der var som altid en god stemning og godt sammenhold.. og ja hvis i spørg mig var torsdag aften hyle morsom.. har stadig en rødhånd på min røv, noget fedtet stas i navlen og en mærkelig lugt af røg når jeg tisser..
Tak for en fed tur med masser af ræs.. Min bedste tid blev 12,09. Nåede 4 træk inden min stødstang på indsugningen klemte bunden ud af løfteren. Men billigt sluppet denne gang i forhold til mange andre.
Vi ses klart næste år med forhåbning om høje 11 tider for mit vedkommende.
Mvh Spring
Jaaa, Spring, ingen Falck næste år vel... :O)
Men fuck det, det var jo det værd
F@ckin´A john. Du har da været dygtig denne weekend :-O
Og thumbs up til alle der var oppe at køre. - Var der Sjællændere på striben denne gang, eller er det stadig fastlandet der holder flaget ?
T
ingen fra sjælland men ved der er en del stykker næste år(div busser 250hk+++ og type1 med 4-500hk , men ting tar jo tid og skrue på eller mangler dele osv.....
Fuck det var en god tur og sjov!
Tak for en sjov aften torsdag! Bang you are insane :-)
Ingen film af en halvkvik Spider gadebil??
Hva-ba livstegn fra gone in 20 seconds :-)
cowboytååst? mælkeskæg? røghat? er du der?
Kik forbi til cava og navlenuller
G.