Jeg har købt lidt hos "Lowbudget" MINE ER IKKE DERFRA DE ER FRA!
Enten har jeg opgivet at bruge delene eller også har jeg været nødt til at færdiggøre dem selv. Man stod med fornemmelsen: "Ja-ja, den kloge narrer den mindre kloge"
Nej større balancerør vil ikke hjælpe at få den til at kunne køre, det skal du ikke rode med før den ellers kører. Det er kun finlir for at den kører blødere. FORSTÅET
Det du kalder tomgangsskruerne. Er det dem på spjældarmene. Til at stille hastigheden på ? JA, MAN ÅBNER BARE SPJÆLLET EN SMULE MED DEM.
Dem kan du ikke skrue langt nok ind ? NEJ (MEGET MÆRKELIGT)
Så er der noget galt et sted. De skal dårligt nok skrues ind - ?? (OGSÅ MIN MENING)
Falsk luft, GØR DET IKKE AT DE NETOP SKAL SKRUES UD? manifold der klemmer på en kant af blikket og derfor ikke slutter tæt mod topstykket HAR SPRØJTET DET HELE IND, MENS DEN KØRTE MED BREMSE RENS, SÅ PLEJER OMDR. AT STIGE HVIS DEN IKKE ER TÆT. Det giver fornemmelsen af en karburator der ikke virker.
Kadronerne er jo helt basale. De opfører sig ligesom to karburatorer på type3 eller 412S. Jeg har haft, syntes jeg selv, en del problemer med det sæt jeg selv kører med. Men det løste sig da jeg fjernede delene fra Lowbudget. JEG HAR IKKE NOGET FRA LOWBUGGET, BRUGER BARE DERES GUIDE TIL INDSTILLING. FORØVRIGT SKRIVER DE OGSÅ AT MAN SKAL BRUGE VACUM AVANCERING, HVAD ER DIN MENING ?
Jeg havde købt et sæt med et par rør til at forhindre at svømmerhusene flyder over ved hård kørsel. Der var ingen anvisning om hvordan de skulle monteres eller fastgøres. Jeg mener de resulterede i at mine karburatorer ikke reagerede normalt på ændringer i dysestørrelser.
Så havde jeg købt et "highflownogetsæt" Så man undgår den store klodsede bøjle der holder luftfilteret.
Der følte jeg mig snydt. Fire 100mm lange stumper 5mm gevindstang, der ikke var lige lange og skulle files til efter afsavningen. Dertil en plastikprop til at lukke det eksisterende hul i luftfilterlåget. Proppen var for lille, så jeg fandt selv to andre. Der var ingen boreskabelon med til at bore hullerne i luftfilterlågene, det måtte jeg selv opfinde. Og så følte jeg mig utryg ved at nu spændte man jo blot på luftfilterindsatsen. Jeg har lavet et par bøsninger der sidder over de lange bolte. Så nu kan man spænde så det hele klemmes tilpas.
HVIS DU SKAL HAVE GEVINDSTANG SIGER DU BARE TIL.
I DAG HAR JEG RENSET ALLE DYSER OG DET HELE IGEN, DER ER 130 I SOM MAIN JETS OG 155 (MÅSKE STÅR DER BARE 55?) I SOM TOMGANGSDYSER ER DET IKKE OK?
MANGE TAK
VIRRING