Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  hjælp til varm motor!?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Rasser Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Og det er ikke bare fordi platinerne ikke kan åbne op når den er blevet varm, og så går motoren meget dårligt - og du bilder dig så ind at den er varm?

Koger vand hvis du hælder det ovenpå motorblokken?

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Benjamin Olsen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

rasser: platinerne ikke kan åbne vnår den er blevet varm? den må du lige uddybe hehe...
har ikke prøvet det med vand, godt trick btw. men brænder nallerne på oliepinden. og bagpanelet er meget varmt.

hmm... det med en dårlig model af 009 fordeler. det ved jeg ikke. håber da ikke at det er det. men kan da prøve at smide den gamle på igen. og se om det vil løse problemet.

(permalink) Benjamin Olsen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

flapsne er helt åbne og jeg har i arigskab flået pappet væk, så jeg er helt sikker på det. men skal lige på en lille ferie, uden min kære bil =( hehe.... så vender tilbage og prøver de forskellige ting om en lille uge. tak for alle svarene.

(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hej Benjamin.

Hvis det er en billig uorg strømfordeler, kender jeg en, hvor fordeleren, selvom den var ny, var så dårlig, at tændingen rykkede sig helt vild efter ganske kort tid.

Så har du en original fordeler så prøv den i stedet

-------------------------------------------
mob 28940849
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvis en VW kører med for lille, meget for lille, platinafstand kan den tit starte og køre indtil den bliver varm. Delene udvider sig åbenbart på en måde sådan at de så slet ikke åbner mere. Det er det Rasser mener.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Benjamin Olsen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

sådan!
en noget forsinket opdatering.
problemet var det pap eller hvilket materiale det er lavet af, som sidder bag motoren.
jeg fik afvide at det kan rive sig løst når motoren er varm, så for ikke at være i tvivl, flåede jeg det af i arigskab.
så blev den ikke varm mere, men den gik stadig af H til. så kiggede på tændrørene, en flot brun farve havde de. så tænkte om det kunne være fordeleren, som nogen mente kunne være en mulighed, men jeg ville ikke tro at den fordeler jeg havde købt var noget lort. da jeg stoler på dennis. så ville lige se om platinerne stod rigtigt. det gjorde de ikke. hmm gad vide hvordan de har kunnet rykket sig? for skruen var spændt? nå men jeg stillede dem på ny. og nu kører svinet som en drøm! tak for teknisk support!


Reply

You must log in to post.