hej
hoveddysen på de 150 var en midlertidig løsning da der skulle en 132 i
men har ikke set motoren siden ( 1-2 år siden )??
MVH Dennis
VWW.BUGSERVICE.DK torsdage på tlf 29112161 WEBSHOP http://www.bugservice.dk
hej
hoveddysen på de 150 var en midlertidig løsning da der skulle en 132 i
men har ikke set motoren siden ( 1-2 år siden )??
MVH Dennis
Er det kun kompressionen der er ændret Dennis, kan du huske det?
mener det var en std 1600 cc motor
Dennis
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt erfaringer, omkring hvilke karburator folk har haft gode oplevelser med på en 1600 motor!?
30mm.std. 31mm.std. 34mm.std.
Type3 karburatorer kører også godt, men er lidt svære at få anbragte i en type1-2 med de korte manifolder. Kørte jo originalt i Mexico/Brazil, men på nogen længere manifolder, som har kunnet købes sammen med originalt speedertræk, som passer til højt blæserhus.
Kadron kører fint.
Weber 36DCNF, noget bøvlede at servicere i en type1, men kører godt.
De tyske Solex-sæt, TDE f.eks. kører også godt. Se her: http://felix03.jimdo.com/
You must log in to post.