Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  justering af SU kabs

Tags:
No tags yet.

(permalink) leo-pol Member
Skrev for 13 years siden | | | |

nej... Der er varmeskjold.. Men det er med kold og uden startet motor.. Jeg kan høre at pumpen køre for at fylde husene op og så stopper den... Men giver du par klik hvert 5sek... Hvis jeg klemmer fødeslangen stopper den helt.... Så det er ikke pumpen der skulle være noget med.... Og når jeg har haft dem af har jeg tjekket ved at puste i dem og de lukker fint... Og hvis det skulle være fordi at ventilen er så lidt utæt at mine rygerlunger ikke kan mærke der... Kan det ikke passe for den der kommer aligehvellet noget benz ud... Og der ville jeg ikke værdi tvivl når jeg blæste i dem... Og det er ikke svømmerne der er utætte.... Hm....

(permalink) Genau Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Passer karburatorerne til motoren/manifold.jeg tænker på vinklen på svømmerhusene?
eller kan de just.

(permalink) leo-pol Member
Skrev for 13 years siden | | | |

ja... Det skulle være de rigtige... Alle de klip jeg har set på youtube er det de samme kabs.... og de sidder ikke i lod når de er monteret... De får en vinkel fremover mod topstykket.... Men på den nåede svømmeren er monteret inde i vil den komme før til nåleventilen med den samme mængde vaske en hvis den stod i lod.....

(permalink) jpwest Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Måske et dumt spørgsmål,er det en SU pumpe??

West

(permalink) leo-pol Member
Skrev for 13 years siden | | | |

øge... Nej.......... Det er det ikke... Det er alm universal pumper... Jeg har prøvet med 3 forskellige med hvert sit tryk...... og nu kan det godt være at jeg lyder enu dummere...... er der da en "rigtig" su- pumpe da...?

(permalink) Mr-M Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hmm, jah - SU lavede da også elektriske benzinpumper, men hvilken, der blev brugt standard til B-eren, kan jeg ikke huske...

-------------------------------------------
Mvh.
Mr-M
(permalink) leo-pol Member
Skrev for 13 years siden | | | |

hmm.... Bilen er født med el pumpe.... Men nåleventilerne burdte jo at være ligeglad med hvilken pumpe, bare trykket er det sammen.... Jeg må vist se at få nogle data på hvad tryk der passer til de kabs her... Syntes bare det virker helt åndsvagt hvis de ikke kan lide det sølle tryk som den pumpe skulle give...

(permalink) Mr-M Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvordan er det gået med SUerne?

-------------------------------------------
Mvh.
Mr-M
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Har selv prøvet det samme på min B Gt'er fra 70..... og det var med nye "svømmer" nåle i..... havde det skildt ad 1000 gange med samme resultat, endte med 2 nye nåle og vupti så vard en tæt.. så der er nok fejl på de nåle?!

Held og lykke med den engelske sportsvogn... de køre sku godt NÅR de køre ;)

-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) leo-pol Member
Skrev for 13 years siden | | | |

jamen jeg har lagt det på hylden pt... Og bestilt noget læsestof og et syncro ur som vi venter på pt..... Så der er ikke sket mer pt...

(permalink) leo-pol Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Lige en lille opdatering... Fik lige taget mig sammen til at skifte nåleventilerne efter at de har ligget på køkkenbordet de sidste 14 dage.... Og vupti... Så spiller det bare.... underligt at begge ventiler var defekte selv om de var helt nye.... Nå men skit med det nu hvor det virker.... Så skal de bare trimmes ind..... Tak for hjælpen... Leo-pol


Reply

You must log in to post.