Det kunne være fedt Gustav, tag nu guller med og hans bus :-)
Morten
1977 Bay Bus
Det kunne være fedt Gustav, tag nu guller med og hans bus :-)
Morten
Tak Svendsen. Fruerne skal vist med i år. Så bliver menuen nok lidt mere varieret end et enkelt blus kan klare. Jeg frygter noget med salat og groft brød.
G.
går ud fra at vi viser ansigt igen.
har for øvrigt igen lagt en link ind på tyske IGT2 forum: http://forum.bulli.org/viewtopic.php?f=17&t=8926 - vi kan jo evtl. lokke nogle tyskere.
og på nordiska type 2 klubben er der også lagt info.
Nils
Vi må desværre melde pas i år, da jeg skylder øl i baren til Western Træf :-(
Clausen: Det er helt i orden, man skal holde sine aftaler ;-)
Vi havde også snakket om at tage bussen en tur til fyn iår for vi var ovre og se træffet sidste år og det så kanon hyggeligt ud men det må jo så desværre vente da der er Vwestern træf.
western træf var først med dato så er tiden til det kommer de først
Det er helt fint at I støtter op deres træf, da de var først ude med dato. Har snakket med Stefan og undskyldt samt forklaret sammenfaldet.
Morten
Så nærmer tiden sig til bushygge :-)
Så overvej om I ikke skal starte bussen op og komme :-)
Bussen er ved at få den helt store tur. Men den er klar til bustræf på Fyn i år.
Vi glæder os meget.
Bo og Lone T3
Så er der kun 39 dage til bustræf.
Får bussen fra maler en af de nærmeste dage, men må se om vi ikke når at være mobile inden da.
Mvh/Søren
Jeg satser på at vi kommer i år. Med lidt påhæng, så vi prøver om vi kan presse 4 voksne+2 børn ind i camperen.
Måske vi finder på noget fælleskørsel med gustav_t og følge...?
Morten
Ja så nærmer tiden sig til bustræffet, så husk at melde jer til campingpladsen og tage kød med til grillen.
Det lyder hyggeligt Morten, Glæder os til at se jer :-)
Morten
..
Kjeldahl - du ringer bare..
G.
Jeg kommer også i år - ved ikke om jeg kommer allene, eller jeg får lokket nogen med fra Helsingør egnen...
... Kommer også i år !
HIlsen Henrik
Rart at høre der nogen som har været med fra starten kommer :-)
Alle I andre skal også bare komme og havde en god weekend
Morten
Håber at vejret bliver som det har været de sidste dage. Så bliver det en alletiders weekend.
Ses
hej morten . der kommer to split buser fra kjellerup,vi glæder os til en god weekend som altid !!! . kurt sejer +co og poul sejer +co
Det lyder godt, kan være i får stampladserne iår så tidligt som I plejer at være :-)
Morten
INFO i første indlæg - KIG
Vi ses
Mvh fam Klein