Der er kommet lidt flere tilmeldninger de sidste dage og I kan sagtens nå det endnu :-)
1977 Bay Bus
Der er kommet lidt flere tilmeldninger de sidste dage og I kan sagtens nå det endnu :-)
Der går rygter om på campingpladsen, at der tilmeldt 20 busser. Dejligt at høre :-)
Hej Morten,
Jeg kigger forbi i Bogense lørdag, hvad tid er det i køre op i gågaden?
Det er muligt jeg lige køre med en tur ud på campingpladsen, men overnatter ikke i år.
MVH Offer
Hej Offer
Vi er der ved 11tiden, men du kan bare vente på tanken lige før gågaden, det gør de andre også vist de først støder til der.
Morten
Vejrudsigten siger 22-25 grader i weekenden - overvej lige om I ikke skulle afsted alligevel :-)
Jamen vi skal da afsted..
Lars
Det lyder godt Lars
SES
Hej Morten
Vi kører der op torsdag, har lejet campingvogn :-)
Hilsen Svendsen og co
PS: Er der en der tager sit gevær med, så vi kan få ram på den SKIDE..fugl der skriger om natten?
Alletiders Svendsen.
Havde glemt alt om den fugl.. Men ja den var træls ;-)
se 3-9 døgn vejrudsigt på dmi.dk for Bogense - det kan ikke passe... skulle vi virkelig have solskin denne gang...?
vi ses
Nils
Yes, så nærmer det sig squ,
må hellere få ringet til camping mutter.
vi kører 2 - 3 busser her fra kbh (skovlunde)fredag eftermiddag...ikke helt fastlagt endnu.
Hvis nogen vil koble sig på eller sån, så sig til.
R.
Ja super vejr,så er det med at have godt med kolde ØL med,regner med at køre fredag formiddag.SES.
Jeg prøver sq at tage en akut fridag på lørdag og være med resten af weekenden. Sol og ingen blæst til bustræf??? Det kan ikke være rigtig. Har i photochoppet dmi´s diagrammer?
Super med god vejrudsigt....har lige tilmeldt med til campingpladsen....desværre kun mig fra Helsingør...kommer fredag
Claus
ja det ser ud til vejret i år blir til kolde pils og sommer tøj og ik som før oplevet lunt tøj og varm kaffe med snaps..
kommer fredag
vi ses til bus hygge
så er årets klistermærke klar - bliver desværre ingen trøjer i år ;o( beklager
Jeg syntes også at vi trænger til en solskinsweekend :-)
Det første år fik vi 30 mm regn om lørdagen, det var noget af en start..
Ved endnu ikke om vi slår rekorden, men nogen busser bliver vi da :-)
Ib: Dejligt med de mærker, tænkte lige på dig ;-)
Vi kommer två-tre bussar från Sverige(Typ2-klubben), kommer nog på Fredag kväll.
Går det fortfarande att almäla sig? Är det viktigt att almäla sig?
På Mortens vejne:
Bjüter jeg jer velkomna - det går fint at komme utan almäla sig - ni skal bare checke in på campingplatsen - og fortælle i er til Type2 treffet.
Ock betala til camping manden.
ser frem til at møde jer.
Tak for hjælpen Ib :-)
Så er jeg tilmeldt med den 3-øjede - glæder mig til obligatorisk wienerschitzel med classic fadbamse på torvet i Bogense.
G.
Alletiders - du ser også glad ud når du har fået en wienerschitzel :-)
Hej Morten,
Sunshine-bussen er også tilmeldt -så du kan godt bestille plads til os i gågaden.
Hej Morten.
Så kører vi til Fyn. Vi ses.
mvh. Bo og Lone
Pingo64