Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Sælges: AN fittings

Tags:
No tags yet.

(permalink) Blob Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jeg er begyndt at sælge AN fittings, in-linefiltre og slanger, så hvis der er noget som I mangler, er I meget velkommen til at sende mig en email med hvad I mangler, så skal jeg sende en pris til jer.

Jeg er igang med at lave en prisliste, men det er et stort arbejde, så der kommer til at gå lidt tid indtil den er klar.

Mvh Jakob

jakobbloch@gmail.com

(permalink) Dronninglund Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvilken mærke er det og farve jeg tænker på Blå/Rød eller Sorte ? Kan du komme med en pris på AN 10 lige.

Mvh Martin

(permalink) Blob Member
Skrev for 13 years siden | | | |

(permalink) bang Member
Skrev for 13 years siden | | | |

hvordan er kvaliteten på dem. hvor mange bar kan de tåle?

-------------------------------------------
tlf 22971295
(permalink) Blob Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Når jeg får lavet listen færdig, skulle det gerne være muligt at finde de nødvendige informationer.

(permalink) Blob Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Så er prislisten klar.

Fåes i både rød/blå og sort.

Hvis man er interesseret, kan man sende mig en email på jakobbloch@gmail.com

Mvh Jakob


(permalink) Karsten_vw Member
Skrev for 13 years siden | | | |

mail sendt.

-------------------------------------------
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
(permalink) duck Member
Skrev for 13 years siden | | | |

og her er en howto http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2150049

-------------------------------------------
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
(permalink) warp Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Det er slet ikke nødvendigt med alt det fancy værktøj for at lave AN-slanger.
Jeg bruger et stort mejsel og en stor hammer til at klippe slanger over med, og så en stålklods som underlag og når de skal samles bruger jeg en skruestik og en gaffelnøgle eller to. (det er efter instruktionsvideo på Earls hjemmeside)
Jeg vil ikke bruge en vinkelsliber til at skære slangen over med da der er risiko for at få stål- og gummistumper ind i slangen, som sætter sig i benzindyser osv.

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
(permalink) duck Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvordan de skærer og skruer er ligegyldigt. Det vigtige er at man ved hvordan slangen sættes rigtigt i fitingen og at den ikke løber tilbage når man skruer dem sammen. Jeg har ikke prøvet det før nu. Og ville ikke have løse slanger under kørsel :-)

-------------------------------------------
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
(permalink) Blob Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvis man bruger "fast-flow" fittings, er det rigtig nemt at montere slangen. Derimod kan det være lidt sværer med cutter-style, da der ikke er nogen fast position.

Til klipning bruger jeg også en skarp mejsel. Jeg har prøvet med tynde skæreskiver, tape osv. Og vender altid tilbage til mejslen. Bare sørg for at have et fast stabilt underlag. Evt. betongulvet, eller en flise.

Vedr. nøgler vil jeg nu sige at man nemmere kommer til at sætte mærker på fittingsene med alm. fastnøgle i forhold til alu-nøgler. Med et par velegnet kæber og et sæt alu-nøgler synes jeg man opnår det bedste resultat.

(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Kan kun anbefale det fittings Jacob sælger, har selv købt noget af det og skal helt sikker have noget mere.

Har vedhæftet nogle billeder af et lille udsnit af mit.

Jeg mener også alle burde bruge AN fittings så snart man laver lidt motor i sin bil det er super nemt at bruge og man ved bare det er tæt ikke noget med olieslanger der bliver skudt af pga af højt tryk/dårlige spændebånd.

Og skal man have en længer/kortere slanger så tager man bare fittinges af og laver en ny slange og montere dem igen.

Og heller spare nogle kroner på fancy fælge og få et sikker benzin og olie system.

Christian

Angora Racing

050520111169.jpg
050520111170.jpg

-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280

Reply

You must log in to post.