Det bliver superhygge i morgen, vejret fejler ihvertfald ikke noget!
Pak nu godt med stumper i de luftkølede.
Vi ses
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Det bliver superhygge i morgen, vejret fejler ihvertfald ikke noget!
Pak nu godt med stumper i de luftkølede.
Vi ses
Hey Sonny og mig har pakket transportenen. Og alt vi har med kan handles i penge , øl og lidt sodavand
vi kommer også fra Kolding. Men i vandkølet:-(
Jeg kommer op med en masse fine køre stærk stumper.
Køre stærk stumper på møj hidsig vis!
Skønt med kanon Påske vejr, vi kommer hele familien, er allerede afsted i bussen, livet er da skønt,
Ses i morgen allesammen.
Jeg kommer også og har pickup'en fyldt med fælge og dæk :-)
så er bilen pakket med sager
vi ses imorgen
Jeg har osse pakket bilen med stumper, ses lige om lidt!
Tak for en hyggelig dag hos MIB. Mange mennesker og dejligt vejer
Ja tak for en rigtig hyggelig dag i godt selskab.
Håber i kom af med alt det gamle skidt. ;0)
Tværtimod, jeg slæbte hjem i store sække... Og det var ellers meningen der skulle tyndes ud i beholdningen :-) Men ellers, så var det en rigtig god dag :-)
Mvh. Ken.
Osse en tak herfra. Lækkert at man kan ha' en hyggedag, i sådan et lækkert vejr :-)
Jan_vw
Ja ja Jan, du sad jo bare inde i traileren... Men Vwenner tak for en hyggelig dag, dejlig at se folk SÅ klar for kommende sæson!
Tusind tak for en kanon god dag. Dog skete der noget meget underligt. Traileren blev pludselig meget mindre, end da jeg kørte derop.:) Pakket det blev den i hvert fald :)
tak for en dejlig dag! Det hele gik og kørte bare ;)
Første gang jeg har haft penge med hjem fra eastermeet..
Tak for en superdag og tak for alle handlerne.
G.
tak for en hyggelig dag håber folk fik nogle godter med hjem....
G. ang det med at have penge med hjem var da bare fordi du ikke havde råd til de stumper du gerne ville eje...*GGG*...og måtte derfor gå tomhændet hjem... spar nu til næste år...så koster varen bare det dobbelte..*GG*
der var et par fenderskirts der råbte på mig mere en een gang, ja..
G.
Lidt billeder fra dagen:
http://cbechmann.dk/?page_id=135&px=%2F24-04-2011+MIB+Easter++Swap+Meet%2F
Det er 95 billeder, så jeg valgte at poste dem på min hjemmeside, istedet for herinde :)
haha Langeberg (ham med den bedste service) :-) .. jeg fik da både T-Shifter, Stinger og en kølerfigur med hjem.. Så det var lige hvad jeg manglede :-) Fantastisk dejlig dag ;-)
langeberg man skal jo også tage sin mobil ikk... ellers er bud bare det halve :)))
er det halve af ingenting ....slet ingenting....
Hvem var det der havde det store ur med - Og hvad var prisen?
R