Lang dag på værket igår. Fra kl 9.00 til sent aften. Man kan sku godt mærke kroppen dagen efter. Når motoren kom i efter meget møg og besvær. Det endte med at motor og gearkasse måtte samles på gulvet og bagefter op på plads. Jeg kan sku ikke helt forstå det. Da motoren lå på gulvet gled en anden gearkasse lige på, og det gjorde den højgearsaksel også som jeg bruger til centeringen af koblingspladen. Men den 6 rib gearkasse ville ikke på, selv ikke løs på gulvet. Efter at jeg løsnede trykpladen (Med den løse højgearsaksel i) og spændte den fast igen, gled den på plads. Jeg har målt de 2 forskellige højgearsaksler, og de er helt ens i størrelsen. Når men på kom den. Der er blevet lavet ledninger (middelertidigt), den kom på hjul og nu også justeret bagi og sporet foran også. Motoren er blevet startet op og lyder bare super lækkert.
Nu er de sidste ting (forhåbelig) bestilt, så jeg håber at den er ude og køre i næste uge. Her er lidt billeder. På det første kan i se hvor lav den var i første omgang. NO AIRBAG HERE...... Sidste billed er efter....