jeg skiftede karburator på min bus da den tidligere i sit liv havde fået trukket en af sine støttebolte ud og en lille gennemgående bolt ikke ku holde så den trak falsk luft ved manifolden
men så fandt jeg i garagen en anden karb 34 pict 3 magen til den anden dog med enu et vacumudtag "foran på den som jeg blændede af" jeg satte den i , og startede den op syntes at det spillede , den stod fint i tomgang og tog gassen fint bare ikke da jeg kørte en tur i den , når jeg trådte speederen godt ned var det somom at den døde i mellemområdet jeg tænkte det var et dysse problem , pillede dysserne ud (125 main jet , 55 pilot jet ,80 air correction jet) og satte dysserne i fra den anden karb (130 main jet,55 pilot jet,60 air correction jet) og startede den op det blev da også væsentligt bedre men hvis jeg gir hurtigt gas dør den , men stille og roligt gas går den fint
så mit spørgsmål til jer er vel egentligt hvilke dysser skal sådan en standart 1600 dobbelportet køre med??
eller hvad kan ellers være mit problem ?
på forhånd tak
søren
58 dd panel,swallowtail golf1
26838555 sorenbryggerjensen@hotmail.com