Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  udluftning af bremser på et nyt/tørt system?

Tags:
No tags yet.

(permalink) VW-Royce Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg bemærkede lige du nævnte der var 5 - 10 mm spillerum.

Jeg har prøvet at hovedstemplet ikke kom helt tilbage under forsøg på udluftning, stemplet havde sat sig så systemet ikke kunne tage ny væske fra beholderen, men den havde ikke noget problem med at gå længere ned. Jeg prøvede at hive stemplet tilbage med en spidstang og det hjalp til at væsken kunne rende igen. Men da jeg ikke vil køre med noget der skal have bremsehjælp af en tang, blev den returneret og en ny hovedcylinder monteret. Den nye virkede som den skulle og jeg kunne nu få luften ud af systemet.

MVH Royce

-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) Red Bug Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hej.
Så lykkeds det at få luftet bremserne ud,- der kom lidt extra luft på og så var der fremløb.
Mange tak for hjælpen Hye samt underholdning fra kone, datter und hund - hyggeligt.
Så er vi meget tæt på at være klar til Esbjerg.
Vi ses derude.

K!m

-------------------------------------------
Red Bug
Old School Beach Buggy
K!m
(permalink) Anders Steeg Larsen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej

Bremsen går i bund på min bobbel. Jeg kan se at der er dryppet væske ud ved højre forhjul. Tænker at slangen er utæt, måske også cylinderen. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at ordne det? Jeg bor i Odense.
På forhånd tak
Anders


Reply

You must log in to post.