Husk... Hvis du vil være sikker på en tur på rullen, skal du sende mig en mail :-)
1303 big & ?????????????
vw1303@paradis.dk - 20484650 - Sønderjylland
Tønder veteran klub
Husk... Hvis du vil være sikker på en tur på rullen, skal du sende mig en mail :-)
Hej.
Der er fælleskørsel fra Burger King i Herning kl 08.00
Mvh Henrik
Ses i Morgen .
NYT NYT
Der vil være mulighed for at tilmelde sig til VWestern træf samt betale for den pakke man ønsker sig imorgen.
Lort at feltet er gået istykker! Skulle ellers have en effekt måling a motoren så den kunne blive solgt :)
måske kommer jeg i morgen
hvis jeg kommer er jeg ved burgerking kl 8
tak for en fed dag med godt fremmøde
Tak for en super dag, med dejligt vejr og hyggelig snak. Uha jeg svedte lidt da squarebacken rundede 6000 rpm på rullen. Vi finder lige ud af det med de clips Heino ;o)
Lige kommet hjem fra en super dag i Esbjerg. Håber Virkeligt i vil gentage det til næste år. Og at rullefeldet ikke virkede betød vist ikke det helt store. Der kunne jo da stadig måles co.
Tak alle for en super hyggelig dag. Der er nu ikke noget som at komme ud og hygge sig med alle VWennerne. Selvfølgelig lidt surt med at rullen ikke virkede, men så fik vi da stillet lidt på vores tændninger, karburatorer osv. Og jeg fandt da ud af at jeg har et udstødning med for lidt gennemgang. Man kunne tydeligt høre at der ikke kunne presses mere igennem det på toppen. Men klogere blev man og havde det bare supert i jeres alles selskab.
Tak til alle
Teamet bag Test og Stumpedag siger jer alle som deltog i vores arangement I Esbjerg idag tusind tak for deltagelse
I var alle med til at gøre dagen til en rigtig god oplevelse til trods for problemer med "Rullen".
Ses-auto
Takker for en go' dag. Lækkert med "sommervejret". Kom hjem for en time siden, så kan man nok godt sove lidt, efter en dag der startede 03:45... Gaaab...
Jan_vw
Selv tak og Sov Godt
ses-auto
Vil også sige tak for en hyggelig dag.... Godt at se vw-hovederne igen og få snakket lidt om de gamle dage :-)
Ole: flotte filtre :-)
Tak for en god dag :) det var fedt endeligt at være med. Istedet for at jeg skal sende andre for at få justeret min bil ind bare fordi jeg skal arbejde...og dejligt vejr også :)
Tøffe på rullen ;-) http://www.youtube.com/watch?v=aD7lRYAuwT8
er der egentlig nogen der ved hvem der er ejer af den grønne ell blå type 34 der var forbi, nåede kun lige at se den kort da ejeren smuttede igen :-(
Lars
? Du må gerne sende en mail, hvis ik navn osv skal ligges her i forum.
Mvh lars
You must log in to post.