Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Benzin advarsel.

Tags:
No tags yet.

(permalink) Farmer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Mht. om det kan ses. Joda! De biler hvorpå det er et problem, er dyserne som regel "smurt" ind i en parafinagtig masse. Denne masse kan også findes i filtrene en gang imellem.
Snavs, rust og vand i tankene finder vi selvfølgelig osse. Men så holder bilerne typisk helt op med at kunne køre.

Hvad angår benzinkvalitet fra "discount" standerne kontra mærke standerne. - Jaah, uanset om man tror på det eller ej, så kan jeg se forskel på rullefeltet når vi skifter brændstof fra nogen af de billigere brands til Shell 95 eller V pulver.
jeg har oplevet en småkvik relativ højkomprimeret 1914 type 1 på fyn, som "nægtede" at køre ordentligt på det lokale Brugs brændstof. Jeg anbefalede ham at skifte til Vpower. Så gik den som en skoldet trold, havde ingen udsættere og gik meget pænere tomgang.
Men jo mindre pumpet motoren er, jo mindre vil man osse kunne mærke/se/måle forskel.

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.