Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Splitbus 67

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

tror ikke det er noget alle synssteder der udfører toldsyn går sååååh højt op i - har været udsat for at par gange nogen der midt i et syn har ringet og spurgt om vægten på en bus - og mit tal var åbenbart godt nok til at få bilen synet - så ved ikke om jeg ville ofre penge på en autorisret vejning selvom den er lovpligtig.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Gælder det osse hjem fra UK?

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

på en UK registreringattest står der vægt - mener kun det er uden for EU det gælder - du frygter sgu flere overraskelser end godt er bubles - ta det heeeelt roligt - det skal nok gå alt sammen ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Nej det tror jeg nu ikke Ib, er blot typen der hader overraskelser... synes det er ærgelige penge når man skal ned til syns manden igen!!

ps. tager snart afsted JUBIIIIIIII!!

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Pinden-MIB Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hej et godt råd.
Køb ikke en split bus den kører ad h..... til.
Køb en bay den kører meget bedere og ja ib med mindre at man bruger ca 40000kr på undervognen(-:

Har haft både split og baybus.

Pinden.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

du kan sgu da bare købe en ordentlig bus - at købe det øg - det er sgu da ikke modellens skyld jønne for faen ! ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) samba Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ja køb hellere en T5 carrevelle den kører endnu bedre. Gamle biler kører ikke som nye. -Ib har ret lad endelig være ned at nøjes...

Kører selv mange km i splitbus det er det fede shit (-:

-------------------------------------------
65" 21w deluxe. 2276ccm
83" porsche 911 3.0 sc
54 type 1 (projekt)
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 12 years siden | | | |

"det synd folk ikke får lavet det grundliggende, så det iorden fra start. det var sku spild af penge, tid og lak, det jeg så idag" .

Det synes jeg desværre ofte er mere reglen end undtagelsen herhjemme....der kommer mange forbi værkstedet og skal have hjælp til el, karburatorer osv og der ser jeg sgu ofte noget mest af alt ligner noget der er lavet med økse og popnitter....og så har jeg slet ikke nævnt noget om meget interessante el løsninger og besynderlige karburatorindstillinger

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) BuggyMann Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ja Hendrixx, det var i dette tilfælde en rigtig fin bund men karosse var godt nok ærgeligt, og ikke nok med det så var det i fordums tider en walk thrugh, hvor der var svejs en væg i som adskillelse. Mega ærgeligt lavet, men ok ejeren ville , som han sagde, ha en split hurtigt på gaden, og det var så hans valg at gøre det på denne, for mig, uforståelige måde. Den skulle ha været forblevet i sin oprindelige form, og ha været kørt i shit box stil, tror det ha været klogere i dette tilfælde .. ..;-)

-------------------------------------------
bae9mortensen@gmail.com
Fra Midt på FYN ;-)
(permalink) Rene72 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Og en anden ting du skal tænke på ang. split vs. bay er hvor høj du er. Jeg er 191 og kan dårligt se ud af forruden på en split. Det går noget bedre i en bay. I splitbusserne kigger jeg lige ind i overkanten af forruden.

-------------------------------------------
http://www.flickr.com/photos/43816259@N08/?saved=1

2074 1572
(permalink) BuggyMann Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg har sat røv lidt tidligere da jeg kun er 176, kan se når man smøfler rundt nettet at en bay er noget billigere at komme i nærheden af, men en split er nu bare Fee, tænker her på front, og fløj døre istedet for skyde døre .

-------------------------------------------
bae9mortensen@gmail.com
Fra Midt på FYN ;-)

Reply

You must log in to post.