Det bliver jo godt at se flere nye busser :-)
1977 Bay Bus
Det bliver jo godt at se flere nye busser :-)
Sådan. Fri weekend. Så er der bustræf igen i år!
:-)
Nej, varför har ni lagt bussträffen samma helg som BugRun?
Nu måste jag ju välja...
Vi satser også på at komme. Har kun hørt godt om træffet så det skal da helt klart prøves.
Hej Lasslo
Da vi startede med træffet i 2007 lå Bugrun weekenden før, men sidste år blev vi nødt til at rykke det frem på grund af et pinsetræf på campingpladsen for campister
Morten
HUSK AT TILMELDE JER TIL CAMPINGPLADSEN, SÅ I FÅR ET PLADSNUMMER.
Når I når så langt :-)
Sidste år var der lidt bøvl med nogen som ikke have fået bestilt og ikke kom til at lægge som de havde ønsket
Så har vi booket plads. Kan se at træffet foregår i samme område på pladsen som sidste år.
Mvh/Søren
Så er der booket en plads.
Vi kommer 2 voksne og 1 barn på 2 år
Vi køre fredag eftermiddag fra kbh hvis der er nogle der vil følges.
Jeg kommer da også i år - helst i min splitbus, hvis den når at blive helt færdig og testet til langtur - ellers i min bay, som godt nok er ved at falde fra hinanden :-)
Claus
Det lyder godt alle sammen :-)
Claus: Bare se at komme i gang, og så kommer jeg med kaffen :-) altså på campingpladsen.. ;-)
Til jer der allerede har bestilt:
Hvor på pladsen bliver busserne "parkeret"?
På den store plads som er omkring 200-217 stykker plus lidt omkring :-)
Alle dem som skal ind på pladsen kan ikke undgå at se busserne
Morten
Ok. Jeg tænkte mere på hvor tæt det var på toiletfaciliteter osv. ;-)
Hvis vi kommer, så har vi en bette størrelse med på tur.
Kan se at 200-217 kan være enten lige ved siden af hovedbygningerne, eller helt ude mod vest (venstre)?
Det tætteste på er 100 meter fra familierummene, ring til campingpladsen i morgen formiddag og hør ad :-) Ellers bliver der delt pladser ud som der bliver tilmeldt.
Ok. Da vi for nogle år siden var dernede og kigge, der lå i allesammen lige til højre når man kom ind. Det er samme sted igen så?
Jeg venter lige nogle uger med at ringe og booke plads, vi skal lige se tiden an hvor godt det kører.
Det er også den plads vi bruger, men den store åbne plads ligger ved siden af kommer nok også i brug.
Der er ingen sidst tilmeldning og der kan blive plads til alle, men ikke lige gode pladser til alle som kommer i sidste øjeblik :-)
Vi har tilmeldt 1 bus med 2 voksne og 2 børn - glæder os :-)
Hej! Så er vi også tilmeldt, 1 bus + 2 personer. Mvh. Niels.
Som mit papirløse regnskab ser ud nu, kommer der 20-21 busser som er meldt til og der kommer sikkert flere :-)
Vi glæder os til at se jer alle.
Hello
Jeg har tilmeldt 3 busser og 8-10 personer.
R.
Super!
Skal helt sikkert med, men om det bliver med overnatning ved jeg ikke helt i nu.
Jeg havde regnet med og skulle leje en campingvogn, men kaj har smidt dem ud :-(
Yes :-)så er der booket plads(225) fra fredag til søndag, har lejet en campingvogn i guloggratis. 1100,- og så bliver den leveret og hentet igen.
Så har vi bestilt plads til bussen for alle 3 dage + 2 personer.