Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  råd til bygning af motor :)

Tags:
No tags yet.

(permalink) paer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

går og overvejer at bygge en 1914 motor.

og derfor vil jeg høre om der var nogen med et råd eller to.

så jeg ikke starter med at smadre en nybygget motor.

også til folk som i fremtiden vil bygge ny motor.

så smid alle jeres tips her :)

-------------------------------------------
28 29 68 50
Paer_dk@hotmail.com
(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Skriv motorprojekt i søgefeltet, læn dig tilbage og forbered dig på 14 dages læsning :-)

start evt. med denne http://vwnettet.dk/topic/170114

-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
(permalink) boierthorsen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

hej paer køb min motor se beskrivelse i retro julegaver monter kun stempelringe sammelfærdig og få en sej motor til billig penge

-------------------------------------------
boierthorsen.dk telf 20784970
(permalink) Michas garage Member
Skrev for 12 years siden | | | |

ja eller min 2332ccm med porscheblæs og 48 idaer og 190hk pris 35000 . det du vil lave ender med 30k++ hurtigt

-------------------------------------------
Vw type 1 hotrod og 1966 karmann ghia cab
(permalink) holm2010 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

har denne
http://vwnettet.dk/topic/176054

-------------------------------------------
Oval 57 projekt
21201801.
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

hvis du ikke har 12000 til at gå igang med kan det ikke betale sig at starte.

Paer_in_another_topic skrev:
det er lige pebret nok eller nærmere har ikke den slags penge lige nu

det er dyrt at lave noget der ikke springer i luften hurtigt ;0)

men det opdager du når du begynder at læse på din søgning !

du har været herinde længe nok til at ha set denne tommelfingerregel:

BILLIG

HOLDBAR

HURTIG

du må vælge to af de tre - den du ikke vælger bliver din motors svaghed - der er fuldstændig FRIT valg ;0)

vil du ha alle tre må man sige du lyver for dig selv og måske er lidt naiv - ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) kleinbusRonnie Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hey! Bornholmer siger noget klogt!

Hvis du synes 12k er for meget for en fin 1914, så er det synd.
Jeg ved at en af vores motorguruer har været inde over den motor fra Græsted, her tror jeg man gør et godt køb.

Du kan selvfølgelig også samle dele ind over tid, og samle og lære lidt...det er bare en lang process. Og sikkert dyrere!
R.

-------------------------------------------
kleinbusronnie@gmail.com 42920053
65' Splitbus Doubledoor
68' Westy camper
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Det koster skjorten at lave en VW motor fra bunden, fordi de brugte motorer man kan finde er over 30 år gamle og som regel har været misbrugte i mange år.
De tider er forbi hvor man kunne finde en frisk 1300 motor, der havde været kørt af en præsteenke. Som man så kunne bygge om til 1600cc og køre med.
At man så heller ikke kan stole på kvaliteten på de nye dele, der findes i handelen, er jo bare sørgeligt og gør det endnu sværere at være nybegynder.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.