Jeg er sådan set helt enig med jer i at der klart må være fordi den er sænket så meget at den spidser, uanset om man så rykker den helt tilbage i slidsen.
Det positive ved den her sag må så absolut være at Lyng ikke bare accepterer at den kører ringe. Mange giver bare bilens alder skylden.... De kan sagtens køre godt!
Men det er klart at en svingaksel bil der er ekstremt sænket aldrig nogensinde bliver en køremaskine.
Der er flere måder at løse problemet på, men nu har du fat i den lange ende.... Du skal få lavet det sådan at akaelrørene kan flyttes længere tilbage, så du genopretter normal sporing i bag (som Henriksen fint har forklaret mht. toe out).
Og det er ikke alle værksteder der kan eller vil spore en folkevogn i bag, men så må du bare videre til et andet værksted som forstår hvad der skal ske med den.
Ps: husk at sikre dig at både støddæmperen og bærearmen stadig har lidt vandring tilbage at gøre godt med, når den er så sænket som din lyder til at være.
God arbejdslyst
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia