Ser sku godt ud ! Glæder mig til at komme så langt med min bus...
Slibe slibe slibe... Last og motorrum ved at være klar til lak, og meget passende så landede bagvægen efter kun 6mdr (lang tid når man venter)
Planen er at last og motorrum males inden ladet bliver svejses på..
Så valgte lige at prøvemontere lad og bagvæg, inden det hele igen røg til maleren..
Det ser bare kanon godt ud det du laver. Fedt at se der er nogen som laver pickup´er så gennemført. Kom til bustræf hvis du når og du vil en god snak :-)
Morten/Bustræfformand/eks pickupejer
Hej Morten. Tak for den positive respons på mit projekt.. Bustræf lyder da super hyggeligt.. prøver om jeg kan nå at blive færdig inden, og els så er jeg helt sikkert klart til 2013:)
det ser super ud!!!!! super flot arbejde!!!!!
For satan hvor er det bare gennemført, super flot arbejde ;-)
Det se satme RIGRIG godt ud :o)Fantastisk flot arbejde.
hvis det stål ruster er det ikke nedefra :-) den ser nice ud, du er gået all-inn
Tak skal i ha.. Hehe ja den skulle jo gerne holde i mange år, så det betaler sig forhåbentlig i sidste ende :)
Et sidste "Stance" tjek inden bilen ryger til maleren. Og det hele kan heldigvis være der:)
Motorrum og varerum samt lad lakeret og klar til at blive svejst sammen.
Hullerne hvor der skal svejses mærkes op, og kun det mest nødvendige lak slibes af inden ladet endeligt bliver svejst på.
Sweet, den bliver sku fin, glæder mig til at se den live..
Super flot arbejde, og god højde ;-)
Holm
KS : Det ser sgu godt ud... :-)
Av's den er hård... Er det med luft hele vejen rundt.? Fedt projekt...
Morten
Total iorden... jeg melder mig ind i 4x4 klubben :)
Så mangler den lige nogle flammer hen af siden og hvide Brazil fælge. Flot arbejde.
Hey Ks hvad størrelse har dine dæk bagpå
Mvh Dennis
Holm: Ja jeg syntes os højden er meget tilpas:)
Morten: Jeps der er luft hele vejen rundt.
Dennis: Jeg kører på 175/60-15, men rullediameteren afviger en smule:) såå planen er en gearkasse med en lidt højere gearing..
kim.
kunne du så ikk lige fortælle mig hvad størrelse dine forhjul har ?? Og super flot arbejde
Mvh Dennis
Jo :) Foran kommer der til at sidde 165/45-15 på en 5x15" fælg
super fedt nu får jeg våde drømme igen
Wow! Et suttet bolsche.. :)
nice - så er der kun det sjove tilbage ;0)