Halløjsa...så melder jeg mig også til og betalingen er på vej
Risum
Halløjsa...så melder jeg mig også til og betalingen er på vej
Risum
Kære "BUB'er...".
Er det også muligt at købe billet på dagen ved indgangen eller er det kun forudbetaling ??
mvh
Henrik
Ja man kan godt købe billeter på dagen mod merbetaling
Adressen: Skovalleen 1 8400 Ebeltoft
Skal der betales entre, hvis man kommer og ikke vil spise med?
Morten
Så er der i overført 175kr fra Kenny jensen
Øv øv øv øv. Har lige fået indbydelse til barndåb
I kbh så kan ikke komme med til BUB
Hvilket satansyngel skal dog døbes på en så vigtig dato?
Pis i døbefonten og tag hurtigfærgen når du er blevet smidt ud.
:·) G.
Som du dog kan sige det GT,,,,
Coral Red kommer helt sikkert
Og det gør Bøhlasserne fra 7400 midtjylland også...
Fedt så skal vi have en camp..
WWEEEEE... BUB CAMP !!! Lækkert... Sol, lækre busser og kolde grønne...... det kan da kun blive hygsomt :)
Hey allesammen.
Så kan resten af vw fronten fra dk godt tilmelde sig, kom og få et ordentlig bøgetræ i øret for i har jo en ekstra dag og komme jer i(pinsen)
Vel mødt i bøgeskoven hos MC HUMLE
OILDRIPPERS
Hell yeah, netop tilmeldt og betalt, bus camp, here we come:-)
Lars
Er Så klar til Camp!!
Tilmeldt. Er der slet ikke andre sjællændere der skal med?
Jeg er jo da en slags sjællænder.. I bliver ikke alene Lars. Nu har vi jo prøvet at være helt "alene" til bugs funny flere gange. Og det er sjovt at blande sig med lokalbefolkningen, spise deres egnsretter og parre sig med deres døtre :+)
G .
Jep jep. Det var også bare for at følges derover. Glæder mig til både egnsretter og lokale. Mht. Døtrene må jeg hellere lige afstemme med konen
Muhahahahahahahahahaha!!!! :0)
skal man selv ha mad med fredag ?????? synes ikke jeg kunne læse det???
Vi tænder en grill fredag aften, men maden skal i selv medbringe denne dag. Alternativt kan der købes pølser og brød til favorable priser i ærlige Renes pølsebod.
Hvis man kun kommer fredag til lørdag eftermiddag hvad kostet dette
Prisen for træffet (som egentlig først starter lørdag) er 175 kr. Fredag er en bonusdag da mange tidligere har efterspurgt dette. Vil man bare ind for at kigge lørdag koster det 20 kr og vil man have sin bil med ind lørdag er det 100 kr. Her er man dog nødt til at forlade pladsen igen i løbet af eftermiddagen.
hey hvornår er sidste tilmeldings dato....kan være det står et eller andet sted men jeg har ikke set det..
Langeberg eller kan du overtag min jeg har betalt men kan ikke komme øvøv