Bestilt til 3xHolm Hobro.. Gælder os meget til at komme
56 Type 1 Judson, 58 Type 1 Okrasa, 64 Type 3 Variant
http://www.holmsgarage.com
Ragbugs(a)gmail.com
Bestilt til 3xHolm Hobro.. Gælder os meget til at komme
Bustræfformanden har også lige meldt til :-) kommer dog først til morgenmad lørdag morgen
Ses
good news
fra onsdag og så langt vejrudsigten rækker er der sol over bøgeskoven, siger metrologerne..
hilsen oildrippers
Så er der iværksat betaling for undertegnede, vi håber det bliver lige så sjovt som sidst - og håber at der er gjort klar til tartelet-shots igen ;-)
mVWh
Heidi og Rolf
Hvad så Rolf, tror du stadig i kommer i bobbel ;-)
Værkstedet fik en påtale i fredags som de ikke misforstod, bilen skal køre til træffet.
Vi sagde torsdag, de skrev tirsdag, som mon ikke ;-)
Noget siger mig at hvis værkstedet har kompetent personale og ledelse med hovedet i rette ende ... så tør de ikke andet end have den færdig eller ... KAPOOOOW ... og så er de alle sammen hovedløse ;)
kan man betale ved indgang for 2 personer (micha&frosty)
Du Kan betale for alle dem du vil ved indgangen Thomas.
Mon I kan blive enige om, hvem af jer der ejer den luftkølede I selvfølgelig kommer i, Lübbe?
G.
Så er vi ved og være klar med dk´s hyggeligste træf. Og husk at tage pengene med for der kan købes stumper til bilen i mobil shoppen på træfpladsen og pølser i ærlige Renés pølsebod og man kan få skyllet ganen i baren til fornuftig pris.
Det er ikke tilladt at tage drikkevarer med ind på pladsen.
Vel mødt
Oildrippers
Tc ghia klar til jeres træf
Så er jeg også tilmeldt. Ses i Ebeltoft
Også tilmeldt, jeg kører dog hjem efter aftensmaden lørdag.
Kigger nok forbi lørdag
Hallooo.... Tæller dage.... Kom nu nu nu... og så med høj sol !!! Bliver så hyggeligt :)
Kom så Tilmeldingen lukker i morgen kl 12.00. Skynd jer i kan stadig nå det.Tror sku jeg tager raceren med og laver lidt dækrøg.
så kommer jeg... ;-)
Hej Bugs under bøgen
Jeg har tilmeldt og betalt for 3 stk. men kommer kun 1 stk
Skal til begravelse lørdag, så kommer først sent lørdag
Mvh
Holm Hobro
Vi kommer to busser lørdag ved middags tid
Vi betaler ved ankomst , to voksen og to børn
Kommer 1 voksen fra aalborg og 1 voksen fra Odense
Betaler ved ingangen
1 stk. betaler ved indgangen
og vejret bliver BUBelicius!!!
Vi skal KUN sove ÉN gang mere Yihaaaaa
yep vi køre ud på pladsen nu og gør helt klar....
kom så drenge og piger vi fester i bøgeskoven.
hilsen Oildrippers.
Er der nogen Sjællænder der skal over til BUB og kan have en bay forrude med til Chang ("termhlen")??? ... Hans bus står med smadret forrude i indkørslen. Trist, når solen nu endelig er kommet frem...