Så ankommer jeg og min tc ghia om 60 min ...
Vw type 1 hotrod og 1966 karmann ghia cab
Så ankommer jeg og min tc ghia om 60 min ...
Nogen der er interesseret i convoy kørsel fra vest-/ midtjylland i morgen lørdag til BUB?
Sol og sommer - vwér og glade folk.. og du sidder der bag skærmen? Skynd dig at starte den luftkølede og kom!
er der planlagt en køretur i området ?, hvis ja hvornår ?... jeg er i ebeltoft , så vil da være fedt at køre med.
Vi har kørt tur.. Tak for nogle hyggelige timer. Rigtig fedt i har fået det op at stå igen, træffet.
P.s. skyd gerne nogle billeder af Mads igen senere i aften efter nogle tartelet shots.
mvh
Henrik
Det var både hyggeligt og smukt. Tak for en god dag, og god fest i aften til jer der bliver natten over ;-)
skanderborgfestivallen er danmark hyggeligste festival - BugsUunderBøgen er danmarks hyggeligste træf ;0)
Tusind tak til oil strippers for et dejligt træf. Max hygge og max afslapning. Men lad lige natguitaristen blive hjemme en anden gang eller lær ham nogle flere sange ;-)
Vil osse lige sige tak for denne gang. Mange flotte biler, i en meget flot natur. Så sq godt ud ;-) Bredt udvalg af gamle vw'r. Skønt.
Jan_vw
Tak for for go pinsehygge - dejligt træf og p.... godt vejr!!
ses forhåbentlig igen til næste år ;-)
/familien samba
Også stor tak for en fed weekend og er helt sikker tilbage næste gang
Mvh lybbe
Tak for et fantastisk træf :)
Bugs Under Bøgen er simpelthen bare ren rå-hygge...
Vi håber ikke der går 5 år igen inden Oil-drippers invitere indenfor i bøgeskoven igen :)
/Johnny
Tak for en god weekend, roligt og afslappet :-)
Thilde og Morten
Tak for en hyggelig weekendt
Yepper super duper træf, takker mange gange for det hele, vejret, forplejningen, gode kolde øl og ikke mindst, godt at mødes med alle de gode Vw venner, selv Lübbe og John ;-)
Ses næste år eller ?
Så er sæsonen i gang, super start hyggelig mennesker kolde øl, fin vogne samt fed sted.. Tak for denne gang oliedrenge og piger. Håber vi ses næste år i bøgeskoven..
Mvh Holm og Oda-Lise
Tak, for et super træf, det er helt fantastikse omgivelse der i bøgeskoven. vi kommer ihvertfald rigtig gerne igen.
Gitte, Emilie, Caroline og Lars
Ja takker os for en skøn weekend, fra hele familien, skønne omgivelser at mødes i, med bål, bar og det hele,
vi kommer helt sikkert os igen.
Top nice :-)
Lars og familie
ha ha Guller.. troede et øjeblik at du havde fanget en af de "usynlige biler" på film.
G.
Ha ha
Hvad satan.. på Miks billede 3 .. det må være en fejl i linsen.
G.