Iversen - du har fat i noget basalt...!
En buggy er netop et "gør det selv" projekt - udfra den enkeltes lyst og behov..
Min erfaring er, at ambitionerne ligger langt længere ude end mulighederne..
Der er ingen fremtid i at levere en "fix og færdig" karosse - det bli´r kun en ny Linder, MK3/4 osv. karosse...
Kan der laves et "koncept", der kan udbygges efter den enkeltes lyst, mulighed og økonomi, er det en helt anden sag..
En slags "basal" karosse, hvor der er tilvalg omkring instrumentbræt, kardanboks, baggagerum, klapper foran osv. osv.- er kombinationsmulighederne mangfoldige..
Udbredes "konceptet" til også at omfatte undervognen - forstærkninger, stor motor, bedre bremser og en generel forbedring af køreegenskaberne, bli´r det kun mere interessant..
Så er der hele området med instrumenter, kontakter, rat, sæder, lygter osv. osv...
Min erfaring er, at rigtig mange er tilfreds med udvalget fra Thansen, Biltema, CDcardic, Astina og ander danske leverandører. Måske er vi nogle få galninge, der har rigtig fine forbindelser til udenlandske leverandører - der kan præstere noget markant anderledes end her i landet.. ;-)
Jeg kigger på andre buggy projekter - og uden at nedgøre eller håne dem, er det ligesom interessen går i retning af motorbyggeri og flotte fælge...
Det ind imellem - køreegenskaber, sikkerhed, design, instrumentbræt, kardanboks, brugervenlighed osv. - er noget, der ikke har særlig høj prioritet..
ja - det er rigtig svært at forholde sig til, hvis det ikke lige er en kernekompetance - men det kan så være en udfordring for dem, der har lyst til at lave noget nyt...
Så ja - der skal laves noget klar til at installere - men udfra nogle valgmuligheder, så man kan vælge selv..!
Jeg har lavet min buggy udfra de ønsker jeg havde - og den er tæt på at være færdig efter mange års byggeri. Der er nogle enkelte ting i den, som nok ikke har været lavet før - men det må så vente på at blive vist frem, indtil Vorherre og Farmer (rækkefølgen underordnet) finder overskud til den skal ud at køre..:-)