Ib - du har fuldstændig ret... :-)
Der mangler stadig lidt snak om hvad en buggy egentlig BRUGES til - og nogle holdninger omkring det...
Drejer det sig om "preformance" eller "show"...?
Skal buggyen slås med Pårsjer, Audier, Bimmere og andre biler på motorvejen - eller skal den bruges til at cruise rundt i "gå-tempo" og blive set..!
Hvad vil vi bruge vores buggyer til..??
Er det "Thansen drengene", vi bare VROOOOOOOOOOOMMMM klasker ved hver given lejlighed - eller er det noget andet..??
Jeg har ikke brugt så lang tid, og så mange kræfter og penge på min buggy - for bare at forsvinde i en sky af dækrøg og visne blade... :-)
Næ - jeg vil sgu ses..! Folk skal ha´ chancen for at se min buggy - hvorfor ellers gøre så store anstrengelser..!!'
Ville jeg køre stærkt, var der rigtig mange alternativer - som tilmed var billigere..
Kun min mening..!
En buggy er som jeg ser det ikke en økonomiudgave af en "racerbil"...
Ja ok, den må godt ha´lidt "muskler", hvis vi møder en perkercontainer i et lyskryds - men det er ikke det vigtigste..!
Nu har jeg tøflet rundt ca. 5000 km i min buggy ( prøvekørsel ) og ALDRIG møde aggression/nedgørelse eller misundelse - kun nysgerrighed og positive følelser (- også fra politiet..)Tværtimod - bare hold ind på en vigeplads, og der er "kontakt"..
Er det DET, der er det væsentlige..?? Jeg har min opfattelse - men det behøver ikke være den rigtige..!
Jeg har ikke lavet min buggy for at være "tro" mod nogle veteranopfattelser - det har INTET med buggyer at gøre..!! Fint nok med gamle busser og bobler - det er en helt anden "virkelighed", som jeg absolut respekterer..!
Men en fiberbalje..! - der er da alle muligheder for at gøre som man vil..!!
Jeg har i al beskedenhed forsøgt at ændre en smule på de bestående ting - og det er jeg godt tilfreds med. Hvad andre mener er jeg faktisk ligeglad med - for min buggy er MIN - og jeg har hidtil haft rigtig meget sjov ud af den... :-)
Så dejligt RS har lyst til at komme med et bud på en "opgradering" - for Manx, Linder, MK3/4, Svenskerkarosser osv. er der ikke særlig meget "nyt" i..!
De er nærmest "veteranbiler"..