Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  motor prolemer

Tags:
No tags yet.

(permalink) ClausBendix Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Så køre bussen igen,efter at have samlet karburatoren og monteret den kunne den slet ikke starte,den fik ingen benzin,nu var det lige omvent,pillede toppen af karburatoren,og ja nåleventilen hang,Tak til Rasser, der bliv nullert lidt,og vubti,så kom der benzin i karburatoren,og nu spinder den som en mis igen,stort tak til alle der kom med gode svar til hvad det kunne være,Ja man lærer jo hele tiden,og man har det jo bedst nå man selv kan lave det.

dscn2804.jpg

-------------------------------------------

1965 Split bus 13 vinduers delux
clausbendixhansen@yahoo.dk

Reply

You must log in to post.