Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hjælp til motor

Tags:
No tags yet.

(permalink) stormfeldt Member
Skrev for 13 years siden | | | |

for jeg tjekket imorgen.Er flydende pakning fin nok til at tætte med?

-------------------------------------------
Bus me around
(permalink) stormfeldt Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Så fik jeg løst gåden.
Det var flere ting der gav de trælse lyde. Løst blæsehjul, utæt manifold ved blokken,( fordi der sad en spændeskive på den forkerte side). Også svinghjulet der gik på gearkassen.
Den køre rigtigt godt nu, og glæder mig til sommerens træf.
Tak for hjælpen med de mange inputs:-)

-------------------------------------------
Bus me around
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Du skal sikre dig at manifolderne kan gå ned på plads så du kan mærke at de rammer fladen på topperne rent. Sommetider kan manifolderne have svært ved at komme ned fordi noget af motorblikket er i vejen og må bøjes eller klippes væk.
Så kan du samle med en dertil egnet pakning. Typisk en kraftig pakning beregnet til formålet. Papir og flydende pakning holder ikke. Det kan blive blæst ud når motoren nyser ved f.eks. koldstart.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) stormfeldt Member
Skrev for 13 years siden | | | |

okay. jeg brugte ellers papir og flydende pakning. hehe. jeg for lige skiftet til en alu pakning hurtigst mulig.

-------------------------------------------
Bus me around

Reply

You must log in to post.